Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Znaczny wzrost sprzedaży marki Red Bull w 2010 r.

Firma Red Bull poinformowała o wzroście sprzedaży aż o 15,8 proc. w 2010 r., która wyniosła 3,78 mld euro. Na większości znaczących rynków osiągnięto duże wzrosty sprzedaży; w Turcji aż o 86 proc., w Japonii o 80 proc., w Brazylii o 32 proc.


Autor: Adam Bogacz dla portalspozywczy.pl
Data: 24-01-2011, 20:13

Na ważnych rynkach Niemiec i USA sprzedaż napoju Red Bull zwiększyła się odpowiednio o 13 proc. i 11 proc. Firma uważa, że znaczący wpływ na ten wzrost miało bardzo dobre zarządzanie kosztami oraz stałe inwestowanie w markę.

W 2011 r. firma Red Bull liczy na dalszy wzrost sprzedaży na rynkach Zachodniej Europy, USA, Brazylii, Japonii, Indii I Chin.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Red Bull RSS ALERT    /    wyniki finansowe RSS ALERT    /    napoje energetyczne RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • :) 2011-01-24 21:39:22
    po co przepłacać skoro na polskim rybku jest wiele marek wysokiej jakości....za dużo niższą cenę. W środku to samo tylko opakowanie i cena inne ;]
  • intoxicated 2011-01-25 10:53:41
    Hehe, wojna maspexów z foodcare\'ami już i tu?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.45.27
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.