Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żołądkowa Gorzka notuje 26 proc. wzrost sprzedaży

  • Autor: pr
  • Data: 15-07-2009, 14:15

Według opublikowanego przez Drinks International międzynarodowego rankingu marek alkoholi mocnych - Millionaires Club, Żołądkowa Gorzka znalazła się w zestawieniu 20 najszybciej rosnących w 2008 roku marek wódek na świecie.

Należący do Stock Spirits Group brand sprzedał 1,71 milionów 9-litrowych kartonów i zanotował wzrost na poziomie 25,8 proc. Zajmując szóste miejsce w rankingu, wyprzedził takie marki jak Luksusowa, Soplica i Bols.

Sukcesem jest również pozycja Żołądkowej Gorzkiej w zestawieniu najszybciej rosnących marek lokalnych, gdzie uplasowała się w pierwszej dwudziestce.

Drinks International Millionaires Club to prestiżowy ranking alkoholi mocnych oparty na wynikach sprzedaży pozyskanych i sprawdzonych na zlecenie Drinks International.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jarek 08-11-2009, 14:54:
Jest to spowodowane przybyciem Bartoziego do Polski

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH