Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Zoltán Novák, prezes Kraft Foods Polska - DUŻY WYWIAD

Wzrost na polskim rynku jest efektem innowacji. Dlatego zamierzamy utrzymać na wysokim poziomie nakłady na produkty innowacyjne, będziemy inwestować zarówno w te produkty, które ostatnio wprowadziliśmy na rynek, jak i w te, które dopiero planujemy - mówi Zoltán Novák, prezes Kraft Foods Polska SA, mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Zoltán Novák, prezes Kraft Foods Polska - DUŻY WYWIAD
Zoltán Novák, prezes Kraft Foods Polska SA

Autor: www.portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
Data: 18-03-2013, 12:39

Jest Pan Prezesem Kraft Foods Polska od niedawna. Jak ocenia Pan sytuację spółki i jej możliwości rozwoju na polskim rynku? Jakie jest Pana spojrzenie na biznes w Polsce?

Kiedy zetknąłem się z polskim oddziałem Kraft Foods zwróciłem uwagę przede wszystkim na to, że jest to solidny i rosnący biznes. Mogę śmiało powiedzieć, że spoczywa on na bardzo silnych fundamentach, rośnie od wielu lat, ma wspaniały zespół i dobre warunki do dalszego wzrostu. Po ośmiu miesiącach w Kraft Foods Polska jestem przekonany, że firma będzie się dalej rozwijać.

Jak silny ma być wzrost w Polsce?

Nie mówimy o szczegółach i liczbach, ponieważ musielibyśmy najpierw opublikować nasze ostateczne wyniki. Ale mogę powiedzieć, że mamy bardzo duży potencjał wzrostu w przyszłości.

W 2011 roku osiągnęliśmy 1,56 mld zł przychodów. Zamierzamy utrzymać wysoki poziom organicznego wzrostu w 2012 i 2013 roku.

Jakie decyzje podejmie Pan wobec polskiej firmy w najbliższej przyszłości - na przykład w kwestii organizacji, czy wdrożenia nowych projektów?

Zamierzamy skupić się na naszych ostatnio wprowadzonych innowacjach. Te najnowsze innowacje to na przykład tabliczki Milka z podwójnym nadzieniem, Milka z nadzieniem karmelowym, kawa Millicano oraz wprowadzona niedawno marka ciastek belVita. Będą one naszym priorytetem, ponieważ mają w sobie potencjał wzrostu dla całej firmy. Tak więc pierwsza sprawa to skupienie się na ostatnich nowościach.

Jednocześnie mamy zamiar wprowadzić kolejne innowacje na rynek. Nasz wzrost będzie opierał się zatem na dwóch podstawach - niedawno wprowadzonych, nowych produktach oraz nowościach, które wkrótce wprowadzimy.

W których kategoriach będą wprowadzane nowości? I kiedy je zobaczymy?

Zamierzamy wprowadzić innowacje we wszystkich kategoriach, w roku 2013 i 2014.

Jak dużo środków spółka przeznacza na badania, zarówno produktowe, jak i badania rynku?

To poufne dane, ale mogę powiedzieć, że jako ciągle rozwijająca się firma znaczącą część naszych przychodów inwestujemy właśnie w badania. Zapewniam, że to duża kwota.

W 2012 r. Kraft Foods Polska - wyprzedzając Wedla - została liderem rynku słodyczy czekoladowych w Polsce, jednak konkurencja zapowiada ostrą walkę o odzyskanie utraconej pozycji. Jak chce Pan utrzymać pozycję lidera?

więcej informacji:

Zoltán Novák RSS ALERT    /    Kraft Foods RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Milka RSS ALERT    /    Delicje Szampańskie RSS ALERT    /    Jacobs RSS ALERT    /    belVita RSS ALERT    /    Wedel RSS ALERT    /    ciastka RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.23.234.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.