Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZPC Brześć inwestuje w social media

  • Autor: pr
  • Data: 22-10-2012, 12:42

- Aktywność na profilu jest kluczowym wskaźnikiem dla firmy. Nie jest jednak łatwo zbudować sympatię do marki, szczególnie dla przedsiębiorstw z wyrobami o mniejszym zasięgu niż te najpopularniejsze - ocenia Marcin Sipa, współwłaściciel ZPC Brześć.

Pozyskanie nawet kilkudziesięciu lojalnych fanów to duże wyzwanie, szczególnie dla firm, działających na rynku lokalnym i krajowym. Facebook jest wyposażony w narzędzia marketingowe, które w skuteczny sposób umożliwiają rozprzestrzenianie się informacji, dynamiczny rozwój profilu może więc zaprocentować większym zainteresowaniem marką albo chociaż zaistnieniem jej w świadomości potencjalnych nabywców.

Inwestycja w portale społecznościowe, w głównej mierze Facebooka, wydaje się zasadne szczególnie z perspektywy młodych, dopiero rozwijających się przedsiębiorstw, które nie mają środków na promocję z rozmachem, np. poprzez kosztowny rynek reklam telewizyjnych. Social media oferują zupełnie nowy kanał dotarcia do ogromnej, wciąż rosnącej i zróżnicowanej grupy odbiorców.

- Budowanie zaangażowanej społeczności wymaga czasu i regularności, warto jednak to robić, ponieważ sympatia do marki to największy kapitał dla marki z branży spożywczej - mówi Marcin Sipa. - Na profilu Produkty Spożywcze Brześć w każdym miesiącu fani mogą liczyć na upominki, dzielą się z nami zdjęciami oraz opiniami, taka strona szalenie ułatwia też kontakt na linii producent - konsument - dodaje.

Wg danych opublikowanych przez portal Socialbakers, w Polsce już 9,2mln użytkowników korzysta z Facebooka, co stanowi 23,96 proc. mieszkańców kraju. Daje to nam 26. miejsce w globalnym rankingu liczby użytkowników tego medium. Jeszcze rok temu polskich "Facebookowiczów" było 6 mln, dynamika wzrostu tego serwisu powinna więc być cenną informacją dla przedsiębiorstw w każdym sektorze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH