Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZPC Brześć inwestuje w social media

  • Autor: pr
  • Data: 22-10-2012, 12:42

- Aktywność na profilu jest kluczowym wskaźnikiem dla firmy. Nie jest jednak łatwo zbudować sympatię do marki, szczególnie dla przedsiębiorstw z wyrobami o mniejszym zasięgu niż te najpopularniejsze - ocenia Marcin Sipa, współwłaściciel ZPC Brześć.

Pozyskanie nawet kilkudziesięciu lojalnych fanów to duże wyzwanie, szczególnie dla firm, działających na rynku lokalnym i krajowym. Facebook jest wyposażony w narzędzia marketingowe, które w skuteczny sposób umożliwiają rozprzestrzenianie się informacji, dynamiczny rozwój profilu może więc zaprocentować większym zainteresowaniem marką albo chociaż zaistnieniem jej w świadomości potencjalnych nabywców.

Inwestycja w portale społecznościowe, w głównej mierze Facebooka, wydaje się zasadne szczególnie z perspektywy młodych, dopiero rozwijających się przedsiębiorstw, które nie mają środków na promocję z rozmachem, np. poprzez kosztowny rynek reklam telewizyjnych. Social media oferują zupełnie nowy kanał dotarcia do ogromnej, wciąż rosnącej i zróżnicowanej grupy odbiorców.

- Budowanie zaangażowanej społeczności wymaga czasu i regularności, warto jednak to robić, ponieważ sympatia do marki to największy kapitał dla marki z branży spożywczej - mówi Marcin Sipa. - Na profilu Produkty Spożywcze Brześć w każdym miesiącu fani mogą liczyć na upominki, dzielą się z nami zdjęciami oraz opiniami, taka strona szalenie ułatwia też kontakt na linii producent - konsument - dodaje.

Wg danych opublikowanych przez portal Socialbakers, w Polsce już 9,2mln użytkowników korzysta z Facebooka, co stanowi 23,96 proc. mieszkańców kraju. Daje to nam 26. miejsce w globalnym rankingu liczby użytkowników tego medium. Jeszcze rok temu polskich "Facebookowiczów" było 6 mln, dynamika wzrostu tego serwisu powinna więc być cenną informacją dla przedsiębiorstw w każdym sektorze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.