Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZPC Piast inwestuje w marketing

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-12-2012, 09:58

ZPC PIAST z Głogówka, postanowiła zmienić politykę marketingową i odświeżyć wizerunek. Zaplanowano szereg zmian, by jak najlepiej dopasować się do rynkowych trendów.

Jedną z nich, najbardziej radykalną jest zmiana kolorystyki oraz lifting logotypu. Dotychczasowe barwy identyfikacji wizualnej - czerwień i żółć, zastąpiono bardziej stonowanymi odcieniami czekoladowego brązu, ciepłego beżu i kremu. - Kolory mają się kojarzyć słodko, z wyrobami firmy, jakimi są ciasteczka, herbatniki, rurki czy wafle, często z akcentem czekolady - tłumaczy Mirosława Białogłowicz, prezes ZPC Piast z Głogówka.

Zmiany zaszły także na stronie internetowej firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH