REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

ZPPP Browary Polskie ustalił nowe zasady stosowania znaków odpowiedzialnościowych

  • Autor: portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 24-05-2011, 09:13

Charakterystyczne oznaczenia "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu" oraz "18- Alkohol tylko dla pełnoletnich" będą od maja 2011 występować rotacyjnie na wszystkich pojedynczych i zbiorczych opakowaniach piwa produkowanego przez browary należące do Związku, a także na wszystkich reklamach audiowizualnych, gdzie mają zajmować 10 proc. powierzchni obrazu i być emitowane przez 10 proc. czasu trwania spotu.

REKLAMA

Tego typu oznaczenia członkowie Związku zaczęli stosować już wcześniej - od końca 2007 roku charakterystyczne "kluczyki" pojawiły się na puszkach i butelkach piwa, zaś "18" zaczęła być obecna w reklamie w lipcu 2010.

Oznaczenia te są dobrowolną inicjatywą branży - ich stosowania nie są wynikają z przepisów prawa.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH