Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żywiec Zdrój wciąż na dobrym szlaku

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 26-03-2010, 13:20

Ruszyła druga edycja akcji realizowanej przez markę Żywiec Zdrój "Dbam o siebie. Piję wodę".

Oprócz standardowych działań w prasie, telewizji i Internecie przewidziane zostały także akcje niestandardowe, np. współpraca z Kolejami Mazowieckimi czy Szybką Koleją Miejską.

Marka Żywiec Zdrój pod hasłem "Wejdź na dobry szlak wiosną!" już po raz drugi zachęca do regularnego picia wody i obala powszechnie panujący mit, że należy sięgać po nią dopiero, gdy dopada nas pragnienie. Projekt ma na celu popularyzację wiedzy na temat korzyści z wypijania odpowiedniej ilości wody, która jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

Na stronie poświęconej programowi www.pijewode.pl, poza materiałami edukacyjnymi, zamieszczony został "wodny kalkulator", który pomoże każdemu użytkownikowi obliczyć dzienne zapotrzebowanie na płyny i pochodzące z nich kalorie w zależności od różnych czynników, takich jak płeć, wiek, tryb życia czy rodzaj wypijanych napojów.

Kampania rozpoczęła się niestandardowo - akcją z bezpłatnym tytułem "Metro". Kolporterzy ubrani w kurtki obradowane logo Żywca Zdroju, na oznaczonych flagami stanowiskach, dystrybuowali gazetę w zaprojektowanej specjalnie na zlecenie marki zielonej okładce.

Kampania TV projektu potrwa do 25 kwietnia br.. Obejmie czołowe stacje ogólnopolskie, takie jak: TVP, TVN czy TV4. Materiały akcji będzie można zobaczyć także w prasie kobiecej i poradnikowej. Wśród tytułów objętych działaniami reklamowymi są m.in.: Twój Styl, Pani, Świat Kobiety, a także Dobre Rady i Poradnik Domowy.

Działania w Internecie obejmą najpopularniejsze portale społecznościowe, m.in. Facebook i Nasza-klasa.pl. Przewidziana jest też kampania outdoorowa. Wielkoformatowe siatki pojawią się np. w Warszawie i Łodzi. Na wybranych trasach regionalnych w pociągach Kolei Mazowieckich i Szybkiej Kolei Miejskiej pojawią się plakaty promujące kampanię. Podróżni otrzymają bilety w specjalnie zaprojektowanej na potrzeby kampanii okładce z "wodnym przewodnikiem".

Od strony eksperckiej projekt wspierany jest przez znanych specjalistów: Izabellę Czajkę - fizjologa żywienia, Annę Dąbrowską - kosmetologa, Małgorzatę Ohme - psychologa, Wigannę Papinę - stylistkę oraz Michała Gronowskiego - trenera fitness.

Za strategię i kreację reklamową odpowiada Young & Rubicam, a zakupem mediów zajął się MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Garden of Words.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH