Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Ekonomiczny poniedziałek: Poznaj zakres tematyczny XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu!

Jesteśmy świadkami rewolucji wartości. Dotychczas firmy kreowały produkty. Teraz producenci żywności i detaliści mają także reprezentować wartości, z którymi utożsamiają się ich klienci. Podczas tegorocznej XII edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu (4/5 listopada, Warszawa) porozmawiamy z liderami rynku spożywczego i handlowego o nowej roli jedzenia, które stało się synonimem stylu życia i wyznawanej przez konsumentów ideologii.

Ekonomiczny poniedziałek: Poznaj zakres tematyczny XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu!
ekonomiczny poniedziałek
fot. materiały prasowe PTWP

W dniach 4-5 listopada w Hotelu Sheraton w Warszawie organizujemy XII edycję wielkiej konferencji dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce.

Co roku Forum Rynku Spożywczego i Handlu stwarza okazję, żeby w jednym miejscu spotkali się na inspirujących dyskusjach i kuluarowych rozmowach przedstawiciele największych firm sektora spożywczego i handlowego oraz HoReCa: producenci, przetwórcy, dystrybutorzy, handlowcy, restauratorzy, a także decydenci z otoczenia administracyjnego i analitycy. Owocem tego wydarzenia są kontakty biznesowe i konstruktywne wnioski merytoryczne. W tym roku wiele miejsca poświęcimy przenikaniu się światów: offline i online zarówno w kontekście tworzenia trendów, boomu start-upowego, jak i digitalizacji produkcji, handlu oraz marketingu marek, a także rozwoju kultury foodie.

Jesteśmy na etapie tworzenia i zatwierdzania agendy i głównych tematów debat i dyskusji. Przedstawiamy główne zagadnienia i zapraszamy Państwa do kontaktu ws. sugestii i pomysłów na ciekawe panele. 

W agendzie między innymi:

FUTURE FOODS
Polska „Doliną Krzemową” branży spożywczej
Sektor żywności na celowniku start-upów
Dokąd po pieniądze? Źródła finansowania żywnościowych start-upów

DIGITAL FACTORY
Najnowsze technologie zmieniają oblicze polskiej branży spożywczej
Koszty, efektywność, finansowanie inwestycji – jak mądrze wydawać pieniądze na cyfryzację?
Supply Chain 4.0. Nowoczesne i skuteczne strategie logistyczne firm spożywczych
Opakowanie przyszłości pilnie poszukiwane

GOSPODARKA OBIEGU ZAMKNIĘTEGO
Efektywnie, ekologicznie, ekonomicznie
Zrównoważony rozwój firm spożywczych i sieci handlowych

MADE IN POLAND
Wymiana doświadczeń z rynków zagranicznych
Totalna integracja. 2019 rokiem konsolidacji branży spożywczej
Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm
Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej
Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek

KONIEC ERY „NO NAME”
Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu
Sztuka wpływania na konsumentów – followersi, influencerzy, celebryci
Digital marketing – jak to działa w spożywce?
Dobry wizerunek sprzedaje: odpowiedzialny pracodawca i sąsiad
Handel szuka nowej tożsamości: CSR, ekologia, zero waste

więcej informacji:

FRSiH 2019 RSS ALERT    /    FRSiH RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.237.249.90
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.