Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Biznes i technologie

Prezes InPhoTech: Rozpoznanie potrzeb konsumenta to klucz do sukcesu 

Jesteśmy firmą wdrażającą nowe technologie do przemysłu i mamy do czynienia z różnymi rodzajami klientów. Jestem zdania, że konsument zawsze był wygodny, tylko ta wygoda nie zawsze była dostępna – mówił Tomasz Nasiłowski prezes zarządu InPhoTech podczas debaty „The future of the market. Nowy konsument”, która odbyła się 14 maja 2019 roku w ramach European Start-up Days, które było częścią Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Prezes InPhoTech: Rozpoznanie potrzeb konsumenta to klucz do sukcesu 
Tomasz Nasiłowski prezes zarządu InPhoTech. Fot. PTWP

– Kiedyś dostępność butów szytych na miarę była niewielka. Dzisiaj nadal są one bardzo drogie, ale używając nowej technologii możemy skorzystać ze specjalnego skanera, który nam zeskanuje stopę  oraz z drukarki 3D, która wydrukuje buty. To już dzieje się obecnie i mamy buty na miarę, które zapewniają zupełnie inny poziom wygodny. Tak więc można zauważyć, że obecnie nowe technologie umożliwiają dostęp do wygody, którą każdy z nas chce dostać i zawsze chciał – tłumaczył. 

– My jako firma współpracujemy z przedsiębiorstwami przemysłowymi, które bezpośrednio zaspokajają różne potrzeby klientów, również potrzebę wygody konsumenta. Można powiedzieć, że współpracujemy z „hurtownikami” realizacji potrzeb. Stąd mamy też dostęp do bardzo różnego zakresu tych potrzeb. I wyraźnie zauważamy, że dawniej trzeba było być specjalista, żeby korzystać z pewnych nowych rozwiązań, które stwarzały nam wygodę – mówił. 

– Kiedyś, aby wykorzystywać komputer, trzeba było być specjalistą, trzeba było znać się na systemie operacyjnym DOS, trzeba było wiedzieć, jak pewne komendy uruchomić. Z czasem technologia sprawiła, że nikt już nie musi być specjalistą, żeby używać komputera czy smartfona. Tak samo było z samochodem – kiedyś trzeba było samemu wiedzieć, jak wysterować gaźnik, jak naprawić hamulce. Dzisiaj już tego nie musimy robić, nawet nie jesteśmy w stanie, bo tak rozwinęła się technologia, że już nie bardzo się na tym znamy – tłumaczył. 

Podkreślił, że warto przyglądać się potrzebom klientów. – Gdy zakładamy firmę i myślimy, czego konsumenci potrzebują i umiemy im to dać, wtedy osiągamy sukces – mówił.

Dodał, że zazwyczaj młodzi mają inne potrzeby niż starsi, ale czasami starszy klient, gdy pojawia się nowa technologia, staje się „nowym klientem”. – Ja za każdym razem, gdy zmieniam telefon czy samochód, muszę nauczyć się ich używać i w pewnym sensie staję się nowym klientem – opowiadał. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Nasiłowski RSS ALERT    /    InPhoTech RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    nowy konsument RSS ALERT    /    EEC 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.147.29.160
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.