Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chcemy wiedzieć, co myślą konsumenci - wywiad z prezesem Kraft Foods Polska

  • Autor: Paulina Bełżecka, Łukasz Stępniak
  • Data: 31-01-2012, 09:40
Chcemy wiedzieć, co myślą konsumenci - wywiad z prezesem Kraft Foods Polska

O rosnącym znaczeniu mediów społecznościowych w planowaniu nowych metod dotarcia do konsumentów i tworzeniu strategii produktowych, a także perspektywach dla rynku FMCG w Polsce ze Stefanem Golonką, prezesem Kraft Foods Polska, rozmawiają Paulina Bełżecka i Łukasz Stępniak.

Dalsza część artykułu (98%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

* Oferta specjalna jest skierowana do osób i podmiotów, które posiadają lub jednocześnie wykupią prenumeratę czasopisma "Rynek Spożywczy". Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

** Oferta rabatowa jest skierowana do osób i podmiotów zamawiających więcej niż jeden abonament Strefy Premium. Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • agent Tomek 08-01-2012, 13:38:
zrobcie sobie ankietę i zatrudnijcie ankieterów to bedziecie wiedzieć co myslą konsumenci.....
  • Kubasiewicz 02-01-2012, 08:13:
Badanie opinii. Spolecznej jest podstawa oceny nastrojow ludzkich we wszystkich dziedzinach zycia :polityce handlu nauce itd

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH