Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Evangelos Evangelou, prezes Herbapol Lublin - duży wywiad

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 28-11-2017, 10:35
Evangelos Evangelou, prezes Herbapol Lublin - duży wywiad
fot. Evangelos Evangelou, prezes Herbapolu

W ubiegłorocznym podsumowaniu przygotowanym przez analityków Euromonitor pod kątem wartości sprzedaży Herbapol-Lublin S.A. zajął drugie miejsce wśród producentów herbaty w Polsce. Z kolei marki Big-Active i Herbapol należące do tej firmy znalazły się w pierwszej piątce najczęściej kupowanych herbat przez konsumentów. Jak powiedział nam prezes Herbapolu, rozwój jest wpisany w ich DNA.

Portalpożywczy.pl: Jakie są plany marki na sezon jesień/zima? Czego możemy się spodziewać w ofercie Herbapolu?

Evangelos Evangelou: Sezon jesienno-zimowy to okres, w którym co roku obserwujemy znaczny wzrost sprzedaży wszystkich produktów znajdujących się w naszym portfolio. Związane jest to z sezonowością – od września dni stają się coraz chłodniejsze, a konsumenci chętniej sięgają po produkty, przy których nie tylko mogą się rozgrzać, ale też poczuć smak owoców przywodzący na myśl letnie wspomnienia. Pomaga tu także okres świąteczny, który sprzyja konsumpcji nie tylko herbat, ale i produktów dżemowych oraz syropów z naszego portfolio.

Na zbliżający się sezon po raz kolejny przygotowaliśmy limitowaną edycję syropów z linii Sekrety Smaku. Do wyboru są trzy warianty: Kwiat lipy z miodem, Imbir i Pigwa, idealne na chłodniejsze dni i zimowe wieczory. W tym roku konsumenci ponownie będą mogli cieszyć się rozgrzewającą i aromatyczną herbatką Zimowy Sekret z linii Herbaciany Ogród. Jestem przekonany, że produkt ten powtórzy sukces sprzedażowy z ubiegłego sezonu.

Po raz pierwszy w okresie jesienno-zimowym konsumenci będą też mogli sięgnąć po jedną z tegorocznych nowości, czyli Zielnik Polski Esencję Zdrowia. To innowacyjny na rynku produkt, łączący dobroczynne właściwości owoców i ziół w wygodnej, płynnej formie. W ofercie mamy trzy warianty: Trawienie, Witalność oraz przydatną szczególnie w nadchodzącym czasie – Odporność.

Będziemy także obecni w sklepach różnych formatów z dedykowanymi aktywacjami, które z pewnością zainteresują konsumentów.

Czy spółka zamierza rozwijać swoją ofertę poprzez dodanie nowych kategorii?

Nowe produkty wprowadzamy do oferty co roku – to część naszej strategii. Trzeba jednak pamiętać o tym, że wprowadzenie produktu na rynek to tylko część sukcesu. Równie ważne dla jego powodzenia jest konsekwentne rozwijanie nowej marki w ramach rynku. Marka Herbapol to synonim polskiej tradycji i najwyższej jakości, co dodatkowo motywuje podczas opracowywania receptur nowych produktów, które już niedługo zaproponujemy młodszej grupie konsumentów.

KOMENTARZE: (1)

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

  • HB 29-11-2017, 20:16:
z jakiej galaktyki jest koles ?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 987) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.