Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Evangelos Evangelou, prezes Herbapol Lublin - duży wywiad

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 28-11-2017, 10:35
Evangelos Evangelou, prezes Herbapol Lublin - duży wywiad
fot. Evangelos Evangelou, prezes Herbapolu

W ubiegłorocznym podsumowaniu przygotowanym przez analityków Euromonitor pod kątem wartości sprzedaży Herbapol-Lublin S.A. zajął drugie miejsce wśród producentów herbaty w Polsce. Z kolei marki Big-Active i Herbapol należące do tej firmy znalazły się w pierwszej piątce najczęściej kupowanych herbat przez konsumentów. Jak powiedział nam prezes Herbapolu, rozwój jest wpisany w ich DNA.

Portalpożywczy.pl: Jakie są plany marki na sezon jesień/zima? Czego możemy się spodziewać w ofercie Herbapolu?

Evangelos Evangelou: Sezon jesienno-zimowy to okres, w którym co roku obserwujemy znaczny wzrost sprzedaży wszystkich produktów znajdujących się w naszym portfolio. Związane jest to z sezonowością – od września dni stają się coraz chłodniejsze, a konsumenci chętniej sięgają po produkty, przy których nie tylko mogą się rozgrzać, ale też poczuć smak owoców przywodzący na myśl letnie wspomnienia. Pomaga tu także okres świąteczny, który sprzyja konsumpcji nie tylko herbat, ale i produktów dżemowych oraz syropów z naszego portfolio.

Na zbliżający się sezon po raz kolejny przygotowaliśmy limitowaną edycję syropów z linii Sekrety Smaku. Do wyboru są trzy warianty: Kwiat lipy z miodem, Imbir i Pigwa, idealne na chłodniejsze dni i zimowe wieczory. W tym roku konsumenci ponownie będą mogli cieszyć się rozgrzewającą i aromatyczną herbatką Zimowy Sekret z linii Herbaciany Ogród. Jestem przekonany, że produkt ten powtórzy sukces sprzedażowy z ubiegłego sezonu.

Po raz pierwszy w okresie jesienno-zimowym konsumenci będą też mogli sięgnąć po jedną z tegorocznych nowości, czyli Zielnik Polski Esencję Zdrowia. To innowacyjny na rynku produkt, łączący dobroczynne właściwości owoców i ziół w wygodnej, płynnej formie. W ofercie mamy trzy warianty: Trawienie, Witalność oraz przydatną szczególnie w nadchodzącym czasie – Odporność.

Będziemy także obecni w sklepach różnych formatów z dedykowanymi aktywacjami, które z pewnością zainteresują konsumentów.

Czy spółka zamierza rozwijać swoją ofertę poprzez dodanie nowych kategorii?

Nowe produkty wprowadzamy do oferty co roku – to część naszej strategii. Trzeba jednak pamiętać o tym, że wprowadzenie produktu na rynek to tylko część sukcesu. Równie ważne dla jego powodzenia jest konsekwentne rozwijanie nowej marki w ramach rynku. Marka Herbapol to synonim polskiej tradycji i najwyższej jakości, co dodatkowo motywuje podczas opracowywania receptur nowych produktów, które już niedługo zaproponujemy młodszej grupie konsumentów.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • HB 29-11-2017, 20:16:
z jakiej galaktyki jest koles ?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 860) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH