Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lavazza: Polska jest dla nas bardzo atrakcyjnym rynkiem (wywiad)

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 21-02-2017, 12:58
Lavazza: Polska jest dla nas bardzo atrakcyjnym rynkiem (wywiad)
fot. materiały prasowe

-Skupiamy się na rozwoju i inwestycjach marki. Polska pozostaje dla nas ciągle bardzo atrakcyjnym rynkiem, gdzie chcemy jeszcze bardziej promować i sprzedawać nasze produkty. Mamy tutaj jeszcze dużo do zrobienia - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Borkowski, Country Sales Manager marki Lavazza.

Jakie segmenty kawy - Pana zdaniem - będą się rozwijać w najbliższym czasie i dlaczego?

Dwa segmenty, które będą zdecydowanie rozwijały się w handlu detalicznym to ziarno i kapsułki. Wpłynie na to kilka czynników. Ziarno ciągle pozostaje najwyższej jakości produktem na rynku kawy, po który chętnie sięgną osoby interesujące się tą tematyką. Dodatkowo klient zamożny i wyedukowany będzie spodziewać się produktu najwyższej klasy, a takim jest ziarno, w którym trudno ukryć jego niedoskonałości. Dobrej jakości ziarno jesteśmy w stanie rozpoznać po wyglądzie i zapachu.

Aby jednak móc się cieszyć smakiem kawy z wysokiej jakości ziarna niezbędny jest odpowiedni sprzęt. To kolejny segment, który stale się rozwija. Producenci ekspresów chcąc być najlepszymi na tle konkurencji, inwestują w sprzęt, aby jak najlepiej zaspokoić oczekiwania konsumentów. Porządny ekspres do kawy jest na liście urządzeń, które muszą się znaleźć w kuchni, jeśli zależy nam na wyśmienitym smaku kawy i chcemy nią uraczyć naszych gości. Odnosi się to zarówno do ziarna jak i kapsułek. Sprzęt tak samo jak kawa musi być wysokiej jakości. Te dwa czynniki są od siebie zależne.

Jak rozwój rynku kawiarni wpływa na ofertę Państwa marki specjalizującej się w produkcji kawy?

Rozwój kawiarni ma dla nas ogromne znaczenie. Sieciowe kawiarnie mają ogromny wpływ na edukację konsumentów. Kawiarnie dają możliwość konsumentom poznania smaku prawdziwego espresso czy cappuccino. Ma to przełożenie na późniejsze wybory zakupu kawy przez konsumentów, oczekujących zbliżonego smaku zakupionej kawy w sklepie do tej, którą mieli okazją poznać podczas pobytu w kawiarni. Naszą odpowiedzią na takowe zapotrzebowanie są nasze kawy z segmentu premium oferowane w sklepach detalicznych, takie jak na przykład bardzo lubiana i popularna w Polsce Lavazza Qualita Oro.

Kolejnym ważnym dla nas elementem jest rynek Horeca, będący bardzo atrakcyjny dla konsumenta. Kawiarnie sieciowe często mają swoje palarnie. Dla nas jest to sygnał, że musimy mieć ofertę dla kawiarni niezależnych na najwyższym poziomie i jednocześnie pozwalającą wyróżnić się na rynku. Takimi kawami są nasze nowe produkty oferowane pod marką Lavazza Tierra Origins, które odpowiadają na potrzeby najbardziej wymagających konsumentów.

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 398) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH