Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ahmad Tea: Konsumenci herbaty coraz częściej stawiają na jakość, a nie na cenę

  • Autor: AW, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-11-2016, 15:02
Ahmad Tea: Konsumenci herbaty coraz częściej stawiają  na jakość, a nie na cenę
Ewa Spychała Marketing Manager Levant Foods Sp. z o.o. (dystrybutora herbaty Ahmad Tea)

– Konsumenci czytają etykiety i wybierają herbaty bez dodatku ulepszaczy, np. bez aromatu herbaty, dodawanego przez niektórych producentów do mieszanek dla wzmocnienia smaku z uwagi na słabą jakość liści herbacianych. Coraz częściej stawiają nie na cenę, a na jakość – mówi Ewa Spychała, Marketing Manager Levant Foods Sp. z o.o., dystrybutora herbaty Ahmad Tea.

Zdaniem Ewy Spychały, Marketing Manager Levant Foods Sp. z o.o., konsumenci są coraz bardziej świadomi w temacie produktów żywnościowych. Dotyczy to także rynku herbaty. – Konsumenci czytają etykiety i wybierają herbaty bez dodatku ulepszaczy, np. bez aromatu herbaty, dodawanego przez niektórych producentów do mieszanek dla wzmocnienia ich smaku, z uwagi na słabą jakość liści herbacianych. Coraz częściej stawiają nie na cenę, a na jakość – mówi.

Chociaż w ostatnim czasie widać spadek znaczenia herbaty czarnej na rzecz herbaty zielonej, to marka Ahmad Tea nie widzi w tym zagrożenia dla tego segmentu: – Polscy konsumenci są coraz bardziej otwarci na nowości i lubią eksperymentować, jednak podstawowe nawyki zakupowe i preferencje pozostają bez zmian. Nadal podstawowym zakupem jest herbata czarna, co ma odzwierciedlenie w udziałach rynkowych. Herbatę czarną konsumenci preferują już od lat, dlatego pomimo spadków, jest na nią cały czas największe zapotrzebowanie. Najczęściej kupowaną i najbardziej rozpoznawalną mieszanką z naszej oferty od lat pozostaje właśnie herbata czarna, a dokładnie English Tea No. 1. (opakowanie 100 torebek) – twierdzi Marketing Manager Levant Foods Sp. z o.o. 

Przyznaje jednak, że herbaty funkcjonalne i ziołowe to bardzo perspektywiczny segment rynku. – Trend zdrowego życia, który obserwujemy obecnie wśród konsumentów sprawia, że poszukują oni naturalnych sposobów wspomagania organizmu czy walki ze schorzeniami. Dużą popularnością cieszą się mieszanki wzmacniające odporność, pomagające w walce z nadwagą, czy dodające energii. Tę tendencję widać także w liczbach – mieszanki ziołowe stanowią 15% rynku w ujęciu ilościowym oraz 20% w ujęciu wartościowym – podaje Spychała.

Marka Ahmad Tea jest obecna w ponad 80 krajach na świecie i znajduje się w pierwszej trójce najlepszych marek w krajach o największym spożyciu herbaty, takich jak Rosja, Ukraina i WNP, a także głównych krajach Bliskiego Wschodu. W Wielkiej Brytanii firma jest liderem w sektorze pamiątek oraz jest obecna we wszystkich głównych punktach turystycznych w samym sercu Londynu i okolic.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 874) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.