Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ahmad Tea: Presja na obniżenie ceny zmusza producentów do kompromisów jakościowych

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 26-10-2017, 12:04
Ahmad Tea: Presja na obniżenie ceny zmusza producentów do kompromisów jakościowych
fot. shutterstock

– Zagrożeniem chyba wspólnym dla wszystkich kategorii FMCG jest presja na obniżenie ceny, która wielokrotnie zmusza producentów do kompromisów jakościowych – tłumaczy Ewa Spychała, marketing manager Levant Foods, dystrybutora herbat Ahmad Tea.

Zdaniem Ewy Spychały sytuacja na rynku herbaty jest stabilna, a konsumenci coraz częściej doceniają jakość herbaty i są w stanie zapłacić więcej za dobry produkt. 

– Z naszych obserwacji wynika, że sytuacja na rynku herbaty jest stabilna. Ahmad Tea oferuje głównie herbaty czarne, zielone, aromatyzowane oraz napary ziołowo-owocowe. Z punktu widzenia sposobu pakowania, oferujemy niemal wszystkie występujące na rynku – od ekonomicznych opakowań herbat  w torebkach bez zawieszki, nadających się do codziennego użytku, po liściaste w eleganckich puszkach, nadające się na elegancki prezent. Obserwujemy wzrosty sprzedaży we wszystkich wymienionych segmentach, co świadczy o tym, że polski konsument coraz bardziej docenia najwyższą jakość i jest gotowy zapłacić za nią nieco więcej – wyjaśnia marketing manager Levant Foods, dystrybutora herbat Ahmad Tea.

Z kolei wśród zagrożeń dla tego segmentu Ewa Spychała wskazuje m.in. wahania cen surowca oraz presję na obniżenie ceny, co odbija się na jakości produktów. 

– Zagrożeniem chyba wspólnym dla wszystkich kategorii FMCG jest presja na obniżenie ceny, która wielokrotnie zmusza producentów do kompromisów jakościowych. Na szczęście następuje w Polsce wzrost świadomości konsumentów - coraz częściej potrafią oni rozpoznać najwyższą jakość herbaty. Kolejne zagrożenie to wahania cen surowca, zależne od nieprzewidywalnych zmian pogody w miejscach uprawy herbaty – ocenia marketing manager Levant Foods.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.