Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ahmad Tea: Wyzwaniem ostatnich lat dla rynku herbaty była podwyżka kursu dolara

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2017, 16:04
Ahmad Tea: Wyzwaniem ostatnich lat dla rynku herbaty była podwyżka kursu dolara
fot. materiały prasowe

– Wyzwaniem ostatnich lat była podwyżka kursu dolara, która spowodowała ogromny wzrost kosztu wytworzenia gotowego produktu. Wzrosło zatem ryzyko kompromisów jakościowych ze strony producentów i ograniczania wydatków kosztem jakości oferowanych produktów – powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl Ewa Spychała, Marketing Manager marki Ahmad Tea.

Marka Ahmad Tea jest obecna na polskim rynku od 20. Z perspektywy czasu spółka pozytywnie ocenia segment herbaty w naszym kraju.

– Rynek polski jest bardzo konkurencyjny, a przez to interesujący. Polacy są coraz bardziej skłonni do próbowania nowych smaków. Wyzwaniem ostatnich lat była podwyżka kursu dolara, która spowodowała ogromny wzrost kosztu wytworzenia gotowego produktu. Wzrosło zatem ryzyko kompromisów jakościowych ze strony producentów i ograniczania wydatków kosztem jakości oferowanych produktów – oceniła Ewa Spychała, Marketing Manager marki Ahmad Tea.

Marka obserwując polski rynek, doceniła rosnące zainteresowanie herbatą ze strony konsumentów.

– Nasi klienci są coraz bardziej świadomi na temat herbaty i dlatego poszukują produktów o najlepszej jakości. Czytają etykiety, wybierają te mniej przetworzone, bez dodatku ulepszaczy. Polskie zamiłowanie do herbaty nie zmienia się. Pod względem smakoszy tego napoju wciąż jesteśmy w ścisłej czołówce. Trendy te sprawiają, że sprzedaż herbat Ahmad Tea utrzymuje się na bardzo dobrym poziomie. Mamy od wielu lat stabilną pozycję i grono lojalnych klientów – powiedziała Marketing Manager marki Ahmad Tea.

Swoją wiedzą na temat herbaty, jej pochodzenia, a także sposobu przygotowania Ahmad Tea chce się dzielić z konsumentami w przyszłości.

– Planujemy kontynuować naszą dotychczasową strategię. Chcemy promować najwyższej jakości herbaty i edukować społeczeństwo w zakresie szeroko pojętej kultury herbacianej – podsumowała Ewa Spychała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH