REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Big-Active debiutuje w telewizji

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 19-11-2014, 16:26

Marka Big-Active po raz pierwszy ruszyła z kampanią telewizyjną. Pod hasłem "dopełnienie" promowane są herbaty zielone, czerwone oraz czarne aromatyzowane. Każda z nich obrazuje bliskość z konsumentem poprzez dopełnienie innej sfery jego życia - dopełnienie dobrych chwil, dobrej formy czy nowych odkryć.

REKLAMA

Big-Active, lider sprzedaży rynku herbat zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wybrane herbaty ze swojego portfolio. Działania obejmować będą spoty i bilbordy sponsorskie, emitowane przed najpopularniejszymi programami telewizyjnymi w stacjach z grupy TVP (TVP 1, TVP 2), Polsat Media (Polsat),

TVN Media (TVN Style, TTV) oraz Discovery Media (Kuchnia+, Discovery). Przygotowane 8-sekundowe filmy pozwalają poznać markę jako towarzysza codzienności, który motywuje dając satysfakcję, radość oraz szczęście każdego dnia. - Produkty Big-Active skierowane są do aktywnych i ciekawych świata ludzi, dla których filiżanka dobrej, wysokogatunkowej herbaty jest dopełnieniem formy, dobrych chwil czy ciekawości w odkrywaniu świata i podejmowaniu nowych wyzwań. Dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać motyw dopełnienia, jako element łączący świat naszych herbat ze światem naszych konsumentów - mówi Krzysztof Beling, marketing manager marki Big-Active.

Big-Active „dopełniał" będzie konsumentów herbat nie tylko w telewizji. Kampania przewiduje również działania w internecie, za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz w prasie. Na potrzeby kampanii realizowanej w internecie, przygotowano 15-sekundowy spot prezentujący wszystkie trzy linie herbat Big-Active.

Koncepcję kreatywną stworzyła Agencja Engine. Produkcja spotów sponsorskich powierzona została domowi produkcyjnemu M5. Za planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja BrandLab.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • weronika 20-11-2014, 09:47:
uwielbiam ich herbatki, chociaż od czasu do czasu również sięgnę po teekanne czy też inną firmę. przy takiej pogodzie to nawet nie mam zbytniej ochoty na picie grzańców, jakoś pogoda wprowadza mnie w taki nastrój, że jedynie mam ochotę na herbatkę albo i drzemkę.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH