Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Big-Active planuje dynamiczną ekspansję w segmencie herbat czarnych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-03-2016, 10:03
Big-Active planuje dynamiczną ekspansję w segmencie herbat czarnych
Big-Active rozszerza portfolio o herbaty czarne. Fot. Big-Active

Firma Big-Active, produkująca do tej pory herbaty zielone, czerwone i funkcjonalne od marca 2016 r. wchodzi w segment herbat czarnych, w którym widzi szerokie możliwości rozwoju.

– Widzimy szerokie perspektywy rozwoju w segmencie klasycznych herbat czarnych. Konsumenci poszukują produktów wysokiej jakości, sięgając po te o naturalnym, głębokim smaku – mówi Krzysztof Beling, Senior Brand Manager marki Big-Active.

Dodaje, że przed wprowadzeniem nowego produktu firma przeprowadziła badania, z których wynikało m.in., że konsumenci coraz częściej weryfikują skład herbat oraz starają się unikać zbędnych dodatków.

– Wśród konsumentów obserwujemy również coraz częstsze tendencje do weryfikowania składu herbat oraz unikania zbędnych dodatków. Wprowadzenie herbaty Big-Active Pure Ceylon poprzedziły szerokie badania rynku, w tym badania konsumenckie. Jak z nich wynika propozycja opakowań nowych herbat spotkała się pozytywną decyzją zakupową ponad 80 proc. respondentów – dodaje Krzysztof Beling.

Podkreśla, że wejście marki w segment czarnej herbaty podyktowane jest dynamicznymi planami ekspansji oraz rozszerzeniem grupy docelowej konsumentów.

Nowe produkty to herbaty czarne oraz Earl Grey. To najwyższej jakości czarna herbata uprawiana, suszona oraz pakowana w królestwie kamelii – Cejlonie. Nowa propozycja będzie dostępna w pięciu wariantach: herbaty liściastej 100 g, ekspresowych 25, 50 i 100 torebek, a także Earl-Grey pakowanej po 25 torebek. Znakiem rozpoznawczym Big-Active Pure Ceylon jest naturalny, głęboki smak, ukryty w dużych listkach herbacianych – bez jakichkolwiek sztucznych aromatów. Big-Active Pure Ceylon będzie dostępna w sprzedaży od 11 marca 2016 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • misio 05-04-2016, 10:58:
Ale to opakowanie... to słabsze niż marka własna w jakiejkolwiek sieci...nie wróżę sukcesu.
  • koneser herbat 08-03-2016, 10:39:
Herbapolu mój kochany, moglibyście zrobić też ekspansję w herbatach owocowo ziołowych i wywalić z rynku badziewiaste Malwy, Biofixy czy inne plujki smakujące bardziej bibułą niż napojem.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 330) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH