REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Big-Active planuje dynamiczną ekspansję w segmencie herbat czarnych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-03-2016, 10:03
Big-Active planuje dynamiczną ekspansję w segmencie herbat czarnych
Big-Active rozszerza portfolio o herbaty czarne. Fot. Big-Active

Firma Big-Active, produkująca do tej pory herbaty zielone, czerwone i funkcjonalne od marca 2016 r. wchodzi w segment herbat czarnych, w którym widzi szerokie możliwości rozwoju.

REKLAMA

– Widzimy szerokie perspektywy rozwoju w segmencie klasycznych herbat czarnych. Konsumenci poszukują produktów wysokiej jakości, sięgając po te o naturalnym, głębokim smaku – mówi Krzysztof Beling, Senior Brand Manager marki Big-Active.

Dodaje, że przed wprowadzeniem nowego produktu firma przeprowadziła badania, z których wynikało m.in., że konsumenci coraz częściej weryfikują skład herbat oraz starają się unikać zbędnych dodatków.

– Wśród konsumentów obserwujemy również coraz częstsze tendencje do weryfikowania składu herbat oraz unikania zbędnych dodatków. Wprowadzenie herbaty Big-Active Pure Ceylon poprzedziły szerokie badania rynku, w tym badania konsumenckie. Jak z nich wynika propozycja opakowań nowych herbat spotkała się pozytywną decyzją zakupową ponad 80 proc. respondentów – dodaje Krzysztof Beling.

Podkreśla, że wejście marki w segment czarnej herbaty podyktowane jest dynamicznymi planami ekspansji oraz rozszerzeniem grupy docelowej konsumentów.

Nowe produkty to herbaty czarne oraz Earl Grey. To najwyższej jakości czarna herbata uprawiana, suszona oraz pakowana w królestwie kamelii – Cejlonie. Nowa propozycja będzie dostępna w pięciu wariantach: herbaty liściastej 100 g, ekspresowych 25, 50 i 100 torebek, a także Earl-Grey pakowanej po 25 torebek. Znakiem rozpoznawczym Big-Active Pure Ceylon jest naturalny, głęboki smak, ukryty w dużych listkach herbacianych – bez jakichkolwiek sztucznych aromatów. Big-Active Pure Ceylon będzie dostępna w sprzedaży od 11 marca 2016 r.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • misio 05-04-2016, 10:58:
Ale to opakowanie... to słabsze niż marka własna w jakiejkolwiek sieci...nie wróżę sukcesu.
  • koneser herbat 08-03-2016, 10:39:
Herbapolu mój kochany, moglibyście zrobić też ekspansję w herbatach owocowo ziołowych i wywalić z rynku badziewiaste Malwy, Biofixy czy inne plujki smakujące bardziej bibułą niż napojem.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH