Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dilmah: Wyzwaniem dla nas jest wciąż relatywnie niski poziom wiedzy na temat herbaty w Polsce

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 13-10-2017, 12:48
Dilmah: Wyzwaniem dla nas jest wciąż relatywnie niski poziom wiedzy na temat herbaty w Polsce
fot. materiały prasowe

– Wiele osób nie potrafi porównać jakości dostępnych na rynku produktów. W związku z tym są przekonane, że wszystkie herbaty są takie same, a w swoich wyborach konsumenckich kierują się przede wszystkim ceną – wyjaśnia Anna Pycińska, dyrektor marketingu Gourmet Foods, dystrybutora herbat Dilmah.

Sezon jesienno-zimowy jest kluczowym okresem dla rynku herbat. 

– Przygotowaliśmy szereg działań marketingowych, z którymi będziemy aktywni zarówno w sektorze gastronomii, jak i detalu. W wybranych restauracjach i kawiarniach właśnie rusza akcja „Dni Herbaty”. Będzie to kolejna edycja kampanii, którą co roku otwieramy sezon zimowy. W lokalach pojawią się cztery nowe rozgrzewające herbaty przyrządzane na bazie naszych oryginalnych przepisów. Zadbamy o to, by były one podawane w nowej atrakcyjnej wizualnie formie i stanowiły ciekawe urozmaicenie menu współpracujących z nami obiektów – mówi o planach marki Dilmah, Anna Pycińska, dyrektor marketingu Gourmet Foods.

Dilmah, poza rynkiem HoReCa, swoje działania kieruje również na rynek detaliczny. 

– W sklepach detalicznych skupimy się na lepszej ekspozycji produktów premium. Zwyczajowo herbaty najwyższej jakości trafiały na wysokie półki. Chcielibyśmy złamać tą zasadę i sprawić, by najlepsze gatunkowo herbaty były bardziej widoczne a zarazem łatwiej dostępne dla naszych klientów – tłumaczy Anna Pycińska.

Dyrektor marketingu Gourmet Foods podkreśla, ze wyzwaniem dla marek premium jest ciągle niska świadomość konsumentów odnośnie jakości produktów. 

– Wyzwaniem dla nas jest wciąż relatywnie niski poziom wiedzy na temat herbaty w Polsce. Wiele osób nie potrafi porównać jakości dostępnych na rynku produktów. W związku z tym są przekonane, że wszystkie herbaty są takie same, a w swoich wyborach konsumenckich kierują się przede wszystkim ceną. Realizowaną od lat misją marki Dilmah jest przeciwdziałanie tej sytuacji poprzez edukowanie klientów na temat unikalnych właściwości własnych produktów oraz herbaty jako takiej – argumentuje Anna Pycińska.

– Konsekwentnie nie poddajemy się presji cenowej i utrzymujemy wysokie standardy jakości herbat Dilmah. Jeszcze tej jesieni uruchamiamy w naszym lokalu w Warszawie (Herbata i Kawa przy ulicy Waryńskiego 28) szkolenia z wiedzy o świecie herbaty, na które zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby się dowiedzieć na ten temat więcej – dodaje dyrektor marketingu Gourmet Foods.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH