Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Herbapol: Debiut w kanale gastronomicznym był naturalnym krokiem w rozwoju firmy

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2017, 12:57
Herbapol: Debiut w kanale gastronomicznym był naturalnym krokiem w rozwoju firmy
fot. materiały prasowe

– Nasze pojawienie się w kanale HoReCa spotkało się z bardzo optymistyczną reakcją ze strony właścicieli lokali gastronomicznych. W ciągu pierwszych czterech miesięcy weszliśmy do 400 punktów w całym kraju, co jest dobrym wynikiem – ocenił działania Herbapolu na rynku HoReCa Evangelos Evangelou, prezes Herbapol-Lublin SA.

Wiosną tego roku Herbapol swoje działania biznesowe skierował na rynek HoReCa. Prezes spółki pozytywnie ocenia pierwsze efekty tej decyzji.

– Nasz debiut w kanale gastronomicznym był naturalnym krokiem w rozwoju firmy, a z perspektywy kilku miesięcy mogę powiedzieć, że była to słuszna decyzja. Dla kanału HoReCa przygotowaliśmy specjalną ofertę, obejmującą dwie linie herbat – Premium i Breakfast oraz napój herbaciany Naturalna Ice Tea, który nie zawiera substancji słodzących, konserwantów ani barwników. Wszystkie te produkty spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem. Jesteśmy na dobrej drodze do zrealizowania tegorocznego celu, zwłaszcza że nasze pojawienie się w kanale HoReCa spotkało się z bardzo optymistyczną reakcją ze strony właścicieli lokali gastronomicznych. W ciągu pierwszych czterech miesięcy weszliśmy do 400 punktów w całym kraju, co jest dobrym wynikiem. W najbliższym okresie działania koncentrować będziemy na zwiększaniu obecności marki Herbapol w tym kanale – powiedział Evangelos Evangelou.

Według prezesa Herbapolu istotną kwestią podczas działań na rynku HoReCa jest edukacja gastronomów na temat oferowanych produktów.

– Kanał HoReCa jest w tej kwestii jeszcze bardziej uważny i przykłada jeszcze większą wagę do jakości oraz wiedzy na temat nowości produktowych. Aby zadbać o odpowiedni sposób przygotowania naszych herbat i staranną komunikację ich walorów, na początku tego roku w naszej siedzibie w Lublinie otworzyliśmy specjalistyczny Tasting Room. Jest to specjalne pomieszczenie, w którym szkolimy naszych przedstawicieli – najlepszych ambasadorów marki, którzy zdobytą wiedzą dzielą się z partnerami biznesowymi. W niedługim czasie planujemy także zorganizowanie podobnych szkoleń dla przedstawicieli partnerów z rynku HoReCa – wszystko po to, by klienci lokali mieli prawdziwą i jak największą przyjemność ze spożywania naszych herbat. Trzeba pamiętać, że jeśli gastronom będzie posiadał szeroką wiedzę o danym produkcie, będzie swobodniej proponował go gościom restauracji – wyjaśnił Evangelos Evangelou.

Więcej na temat strategii Herbapolu w najbliższym numerze "Rynku Spożywczego".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH