Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Herbata zielona wyprzedza czarną

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-06-2015, 10:21
Herbata zielona wyprzedza czarną
Wydawać by się mogło, że ulubioną i najczęściej kupowaną przez Polaków herbatą jest herbata czarna. Jednak badaniu zajęła ona dopiero drugie miejsce i uzyskała 30 proc. wszystkich głosów. O trzy punkty procentowe wyprzedziła ją herbata zielona i to jej właśnie przypadła palma pierwszeństwa. (fot. PTWP)

Marka „Czas na Herbatę” postanowiła sprawdzić, jak wyglądają herbaciane preferencje Polaków i w tym celu przeprowadziła badanie wśród swoich klientów.

Picie herbaty to dla wielu osób stały i obowiązkowy element harmonogramu dnia. Niektórzy piją ją z samego rana, na pobudzenie i wprowadzenie się w dobry nastrój. Inni nie przetrwają 8 godzin intensywnej pracy bez dużego kubka czy filiżanki tego aromatycznego napoju. Dla kolejnej grupy herbata stanowi natomiast nieodzowny element kolacji i wieczornego relaksu lub jest sposobem na wyciszenie przed snem.

Badanie przeprowadzone przez markę „Czas na Herbatę” wykazało, że zdecydowana większość Polaków nie wyobraża sobie dnia bez wypicia przynajmniej jednego kubka herbacianego naparu. Aż 44 proc. ankietowanych w ciągu doby pije 3-4 filiżanki, 37 proc. - jedną lub dwie, natomiast 15 proc. deklaruje, że minimum to 5 lub 6 wypitych filiżanek napoju. Jeżeli chodzi o ulubione miejsce, w którym respondenci sięgają po kubek z herbatą zdecydowanie jest nim własny dom – tak zadeklarowało aż 65 procent badanych. Drugą pod względem popularności odpowiedzią była „Praca” (32 proc.), natomiast kawiarnię lub restaurację wybrało tylko 3 proc. ankietowanych. 

Wydawać by się mogło, że ulubioną i najczęściej kupowaną przez Polaków herbatą jest herbata czarna. Okazuje się jednak, że w przeprowadzonym przez „Czas na Herbatę” badaniu zajęła ona dopiero drugie miejsce i uzyskała 30 proc. wszystkich głosów. O trzy punkty procentowe wyprzedziła ją herbata zielona
i to jej właśnie przypadła palma pierwszeństwa. Na kolejnych miejscach w rankingu popularności uplasowały się: herbata owocowa (12 proc.), czerwona (10 proc.), biała (6 proc.), rooibos (5 proc.) oraz yerba mate (4 proc.). W kwestii formy herbaty (jednorodna czy z dodatkami) zdania były zróżnicowane
w zależności od płci ankietowanych. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni stawiali na herbaty z dodatkami w postaci owoców, kwiatów itp., jednak w przypadku pań stosunek wyborów wyniósł 70 proc. do 30 proc., natomiast w przypadku panów 53/47.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Producent 29-06-2015, 00:42:
Już dawno nie czytałem tak śmierdzącego kryptoreklamą artykuliku. I pisać takie bzdury, że 54% z badanych kupuje herbaty w tej nikomu nieznanej sieci, to już tylko ktoś kto nie ma rozumu może pisać. Papier wszystko przyjmie. Widzę, że Portal Spożywczy dla zysku z artykułów sponsorowanych zaczyna robić za tablicę z ogłoszeniami płatnymi. Jak skończyło się lansować Mokate, to teraz Cz/n/H. Podajcie cenę ile bierzecie za umieszczenie takiego artykułu sponsorowanego, to może też coś napiszę o swoich wyrobach.
  • luiza 26-06-2015, 09:33:
w moim przypadku to sie sprawdza bo znacznie czesciej popijam sobie herbatke zielona z teekanne niz czarna. na cale szczescie herbatke mozna caly bity rok pic.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 885) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH