Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jacobs Douwe Egberts Polska w 2018 stawia na innowacje

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 17-01-2018, 14:53
Jacobs Douwe Egberts Polska w 2018 stawia na innowacje
fot. shutterstock

– Mamy w planach wprowadzenie kilku innowacyjnych produktów, żeby nie tylko nadążać za zmieniającym się rynkiem i rosnącymi oczekiwaniami klientów, ale też wpływać na tempo zachodzących zmian – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Mariusz Kuc, kierownik ds. strategii, planowania i marketingu sprzedażowego Jacobs Douwe Egberts Polska.

Jacobs mimo zawirowań związanych ze zmianą cen kawy jako surowca pozytywnie ocenia swoje działania w 2017 roku.

– W minionym roku mieliśmy do czynienia z gwałtownymi podwyżkami kawy jako surowca, co pociągnęło za sobą konieczność odzwierciedlenia części tego wzrostu w cenie kawy dla konsumentów. Z drugiej strony, obserwujemy bardzo interesujące zmiany na rynku kawy, gdzie rozwój kaw ziarnistych i kaw w kapsułkach przyczynia się do wyraźnie wyższej ceny za kubek kawy, którą kupują konsumenci. Cieszy również inne interesujące zjawisko – konsumenci kawy chcą pić coraz lepszą kawę i są gotowi płacić za tę zmianę – wyjaśnia Mariusz Kuc.

– W umacnianiu pozycji lidera na rynku kawy znacząco pomogła nam zmiana opakowań kaw Jacobs i Prima, która jest bardzo pozytywnie odebrana przez rynek. Opakowania zostały unowocześnione i ujednolicone, odzwierciedlając najnowsze trendy. Zmieniliśmy również całe portfolio kaw ziarnistych, odpowiadając na oczekiwania rynku – zarówno kawy ziarniste Jacobs, Prima, jak też wprowadzona na rynek kawa L’Or idealnie wpasowują się w oczekiwania odnośnie jakości, smaku, aromatu i opakowania – dodaje kierownik ds. strategii, planowania i marketingu sprzedażowego Jacobs Douwe Egberts Polska. 

Jacobs w nowym roku planuje między innymi wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań w segmencie kawy oraz propagować premiumizację tej kategorii.

– Mamy w planach wprowadzenie kilku innowacyjnych produktów, żeby nie tylko nadążać za zmieniającym się rynkiem i rosnącymi oczekiwaniami klientów, ale też wpływać na tempo zachodzących zmian. Chcemy również przyczyniać się do wzrostu wartości sprzedaży kawy, zachęcając klientów do picia coraz lepszej kawy. Priorytetem dla JDE jest także utrzymywanie właściwego i zbalansowanego podejścia do różnego typów sklepów – wiemy, że klienci kupują kawę przy różnych okazjach i w różnych sklepach, ale innej kawy szukają w supermarketach, innej w sklepach małych – tłumaczy Mariusz Kuc.

– Największe szanse upatrujemy w zmianach zachodzących na rynku, czyli w premiumizacji kategorii kawy. Klienci kupują lepsze produkty, a do tego w Polsce kawy pijemy coraz więcej. Daje to szanse na dalszy rozwój tej kategorii, gdzie jako lider na rynku kawy chcemy przyspieszać tempo tych zmian poprzez wspomniane powyżej działania – podsumowuje kierownik ds. strategii, planowania i marketingu sprzedażowego Jacobs Douwe Egberts Polska. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • endrjuu 17-01-2018, 23:54:
Beti wszystko zepsuje tak haj to zrobiła na Domaniewskiej

Zobacz wszystkie komentarze (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 948) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.