Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Julius Meinl: Skupiamy się na budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 06-08-2018, 11:32
Julius Meinl: Skupiamy się na budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki
fot. facebook.com/JuliusMeinlPoland

Koncentrujemy się na budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki oraz zdobyciu pozycji na polskim rynku HoReCa – powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Pilch, prezes Julius Meinl w Polsce.

Piotr Pilch przedstawił strategię przygotowaną dla działań Julius Meinl w Polsce.

– Głównym założeniem strategii obranej przez Julius Meinl Polska jest dostarczanie kaw i herbat jakości premium oraz świadczenie usług na najwyższym, światowym poziomie. Chcemy przekazywać bogate doświadczenie zgromadzone przez markę Julius Meinl przez blisko 155 lat, inspirować i przyczynić się do ewolucji polskiego rynku kawy – wyjaśnił prezes.

– Stawiamy także na budowanie stabilnych więzi z nowymi kontrahentami oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Rozszerzyliśmy nasze portfolio o cały asortyment marki Julius Meinl, dzięki czemu stajemy się jeszcze solidniejszym partnerem z gwarancją stałości dostaw oraz profesjonalną obsługą na najwyższym światowym poziomie. Jednocześnie koncentrujemy się na budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki oraz zdobyciu pozycji na polskim rynku HoReCa – dodał.

Prezes Julius Meinl pozytywnie ocenił polski rynek HoReCa.

– W związku z dobrą kondycją polskiej gospodarki oraz wzrostem krajowej konsumpcji, sytuacja na rynku HoReCa w Polsce jest bardzo dobra. Ponad połowa Polaków korzysta z usług gastronomicznych i widać rosnący trend nie tylko w liczbie samych klientów, lecz także w zwiększającej się częstotliwości odwiedzin i czasu spędzanego w lokalu. Ubiegły rok był bardzo dobrym okresem dla konsumpcji oraz gastronomii. W najświeższych raportach dotyczących zwyczajów i preferencji związanych z wyborem lokalu gastronomicznego widać wyraźnie, że na jedzenie na mieście wydajemy coraz więcej – średni rachunek za jedną wizytę to ok. 43 zł – analizował Piotr Pilch.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Julius Meinl: Chcemy inspirować i przyczynić się do ewolucji polskiego rynku kawy (wywiad)

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 491) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.