Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Julius Meinl: Za produkt dobrej jakości Polacy są w stanie zapłacić więcej

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 30-07-2018, 16:09
Julius Meinl: Za produkt dobrej jakości Polacy są w stanie zapłacić więcej
fot. mat. pras.

Polacy piją coraz więcej kawy dobrej jakości, poszukują produktów premium i są otwarci na nowości. Nie bez znaczenia jest tutaj rozwijający się trend slow, polegający na dokonywaniu świadomych wyborów – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Pilch, prezes Julius Meinl w Polsce.

Zdaniem Piotra Pilcha polscy konsumenci stawiają na jakość i coraz częściej sięgają po produkty premium.

– Rynek palarni w Polsce rozwija się i będzie się stale zmieniał. Polacy oczekują produktów coraz lepszej jakości i chętniej wybierają te, których pochodzenie jest im znane. Dlatego prognozujemy, że w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe i zmieniający się gust Polaków będą powstawały nowe punkty wypalające kawy – tłumaczył prezes Julius Meinl w Polsce.

Rośnie wiedza Polaków i zainteresowanie tematem kawy. Według Piotra Pilcha wpływ na to ma oferta kawiarni i rosnące konsumowanie kawy poza domem.

– Kawa jest jednym z najbardziej popularnych napojów Polaków. Jeśli chodzi o ich wiedzę na temat kawy, obserwujemy znaczną poprawę i zainteresowanie tym tematem. Rośnie sprzedaż gadżetów do parzenia, mielenia kawy oraz zainteresowanie sposobami parzenia i podawania kawy. Rosną także oczekiwania Polaków względem jakości otrzymywanego produktu – są w stanie zapłacić więcej, jeśli produkt jest wysokiej jakości – ocenił prezes.

– Polacy piją coraz więcej kawy dobrej jakości, poszukują produktów premium i są otwarci na nowości. Nie bez znaczenia jest tutaj rozwijający się trend slow, polegający na dokonywaniu świadomych wyborów. Trend wkracza już w niemal każdą dziedzinę życia, również w odżywianie. Polacy chcą wiedzieć, skąd pochodzi kawa, którą piją, a za produkt dobrej jakości są w stanie zapłacić więcej. Ważny jest także rosnący trend spędzania czasu poza domem i konsumowanie kawy „na mieście”, który na pewno znacząco wpłynie na rozwój rynku HoReCa. Coraz więcej kawy spożywanej jest w ulubionej kawiarni czy restauracji. Stało się to sposobem na spędzanie wolnego czasu, okazją do spotkań i rozmów ze znajomymi – podsumował Piotr Pilch.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Julius Meinl: Chcemy inspirować i przyczynić się do ewolucji polskiego rynku kawy (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • technolog żywn 03-08-2018, 22:09:
popieram przedmówcę - to taki sam bzdurny slogan jak "zdrowa żywność"
  • Tylko Polskie! 01-08-2018, 10:30:
A jakiś mądrala od marketingu przy wsparciu technologa i/lub jakościowca zajmujący się towarami spożywczymi byłby uprzejmy wyjaśnić co to oznacza "produkt dobrej jakości".

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 165) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.