Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Konsumenci zmieniają upodobania i kupują coraz więcej kaw premium

  • Autor: Barbara Woźniak, Paulina Bełżecka, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-06-2014, 15:25
Konsumenci zmieniają upodobania i kupują coraz więcej kaw premium
Pierre Detry zrezygnował ze stanowiska prezesa Nestle Polska i krajów Bałtyckich z dniem 1 czerwca 2014 r.

Konsumenci zmieniają swoje upodobania i przechodzą w kierunku produktów premium, w tym kaw z segmentu premium, ale też kupują więcej produktów pod markami własnymi. Dzieje się to kosztem produktów tzw. mainstream - mówił w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl na kilka dni przed rezygnacją ze stanowiska, były już prezes Nestle Polska, Pierre Detry.

- Widzimy, że konsumenci zmieniają swoje upodobania i przechodzą w kierunku produktów premium - mówił serwisowi portalspozywczy.pl Pierre Detry pytany czy konsumenci kupują coraz więcej kaw z segmentu premium.

- Ale widzimy też zmiany w strukturze sprzedaży, bo klienci przechodzą na produkty private labels i produkty niższe cenowo, co powoduje niższą wartość sprzedaży, ale też widzimy zwiększające się zainteresowanie produktami premium i super premium i lepszą wartościowo sprzedaż, także jeśli chodzi o nasza ofertę - dodał.

- To powoduje, że cierpią na tym produkty tzw. mainstream, które nadal pozostają największą częścią rynku pod względem wolumenów - powiedział również.

Pierre Detry zrezygnował ze stanowiska prezesa Nestle Polska i krajów Bałtyckich z dniem 1 czerwca 2014 roku.

Nestle jest największą na świecie firmą działająca w segmencie produkcji żywności. Posiada 1,7 proc. globalnego rynku żywności i napojów.
Nestle działa na polskim rynku od 20 lat. Firma zatrudnia ok. 5.100 pracowników w dziewięciu lokalizacjach. Obecnie Nestle buduje 10-ty zakład w Polsce - Nestle Purina PetCare.

W ciągu ostatnich 20 lat Nestle zainwestowało w naszym kraju ponad 2,2 mld zł.

Nestle w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i 90 marek, w tym m.in. : Nescafe, Winiary, Gerber, Princessa, Kit Kat, Lion, Nesquik, Nałęczowianka, Manhattan oraz Purina.

W 2013 roku sprzedaż Nestle Polska osiągnęła 3,4 mld zł wobec 3,5 mld zł w 2012 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 885) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH