Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lavazza dostrzega potencjał polskiego rynku. Planuje rozwój

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-09-2016, 11:46
Lavazza dostrzega potencjał polskiego rynku. Planuje rozwój
fot. shutterstock.com

- Polska jest jednym z naszych kluczowych rynków w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zamierzamy inwestować w rozwój portfolio produktowego oraz w komunikację marki Lavazza – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Mariusz Borkowski, Lavazza Country Sales Manager for Poland.

Lavazza jest markowym liderem rynku kaw ziarnistych w Polsce. - Wprawdzie pierwsze miejsce w zestawieniu sprzedaży kaw ziarnistych zajmują marki własne, czyli wszystkie zebrane razem brandy detalistów, a my jesteśmy numerem jeden jeśli chodzi o produkty markowe – mówi Mariusz Borkowski.

Lavazza widzi potencjał polskiego rynku. - Polacy coraz bardziej interesują się kulturą jedzenia, ale też kulturą picia kawy. Jesteśmy coraz bardziej wyedukowanymi konsumentami. Widać to po wzroście sprzedaży kawy Lavazza z segmentu premium – dodaje.

- Innym mocnym trendem na rynku kawy w Polsce jest wzrost sprzedaży kaw ziarnistych, które są uważane za synonim jakości w segmencie kawy. I to, że jesteśmy liderem w sprzedaży tego rodzaju kawy, oznacza, że Polacy postrzegają naszą markę jako dostawcę ziaren najwyższej jakości – przyznaje przedstawiciel Lavazzy.

Marka Lavazza wprowadziła właśnie na rynek nową linię kaw mielonych – Filtro Italiano. Jest ona dedykowana konkretnej metodzie przygotowania. - Wcześniej nasze kawy – czy to w postacie mielonej czy ziaren – były dedykowane przygotowywaniu pod wysokim ciśnieniem, czyli w ekspresach do kawy. Teraz nowe mieszanki można wykorzystywać to innych metod przygotowania filtracyjnego kawy, choćby w przelewowych ekspresach – mówi Mariusz Borkowski.

Wyłącznym dystrybutorem marki Lavazza w kanale detalicznym oraz HoReCa jest Mokate. W ofercie mamy także produkty do biur i maszyn vendingowych, gdzie firma współpracuje z trzema operatorami – Eden Springs, PLOH i Endurance.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH