Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lavazza notuje w Polsce dwucyfrowy wzrost sprzedaży

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-07-2014, 09:20
Lavazza notuje w Polsce dwucyfrowy wzrost sprzedaży
Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate

Segment ziarnistych kaw premium w Polsce ma się coraz lepiej. Lider rynku - Lavazza zanotowała w pierwszym kwartale 2014 roku wzrost sprzedaży o blisko 17 proc.

Sprzedaż ziarnistej Lavazzy w marcu 2014 roku w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku wzrosła o 16,6 proc. (wzrost dla wszystkich kaw Lavazzy wynosi łącznie 10,7 proc.) - W Polsce rośnie popularność kaw z segmentu premium. Dobrym przykładem jest właśnie Lavazza. Z roku na roku udaje nam się osiągać dwucyfrowe wzrosty w jej sprzedaży. Po raz kolejny zadziałała zapewne siła naszej oraz włoskiej marki - mówi Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate, które jest dystrybutorem Lavazzy.

Dr Adam Mokrysz, członek zarządu Mokate, dodaje, że cały rynek kawy w Polsce ma obiecujące perspektywy i utrzymuje się na stabilnej pozycji. - Co prawda rynek detaliczny nieznacznie maleje, ale równocześnie rośnie spożycie kawy „out of home" oraz sektor kawiarniany, gdzie ludzie kupują coraz więcej ekspresów do kawy w różnych formułach. Dlatego wartość całego rynku nadal rośnie. Wzrasta także popularność wspomnianych kaw z segmentu premium - stwierdza.

Przy sprzedaży kaw Lavazza Mokate wykorzystuje zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne kanały dystrybucji. Firma systematycznie wprowadza też do oferty kolejne produkty włoskiej marki. Struktury sił sprzedaży Mokate pokrywają obszar całego kraju, a ich logistycznym wsparciem jest bardzo liczna i nowoczesna flota oraz doskonała lokalizacja magazynów dystrybucyjnych.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Pavoni 18-08-2014, 10:13:
Lavazza to nie tylko sprzedaż poprzez household ale także B2B i tu cena odgrywa dużą rolę bo właśnie prywatny import potrafi zejść z ceny znacząco. Mokate pewnie danych z tego segmentu nie rejestruje.
  • syrenka iberyjska 11-07-2014, 09:48:
Ziarno w Polsce rośnie jako produkt , czy te wzrosty są przypisane Lawazzy ? Myślę ,że nie gdyż o ile ma na pewno najbardziej rozpoznawalną markę to nie jest to lider segmentu - z pewnością. Wzrost O.K. ....Mokate armią ludzi dotarło do szerokiej gamy PSD i dystrybucji i co dalej ? Nie wróżę sukcesu , ten rok pokazał ,że Lavazza jest dobrą kawą ale także uwidocznił ,że są lepsze i tańsze czego skutkiem powstanie tak dużej liczby importerów. A i w gastronomii coraz mniej widoczna Lavazza !
  • Jugocky 11-07-2014, 08:47:
No to chyba krok w dobrym kierunku, swoja droga herbaty na przestrzeni kilku ostatnich miesiecy rowniez uzyskiwaly wysokie wyniki sprzedazy, ja to nie potrafie sie obejsc z rana bez porzadnej kawy, a w ciagu dnia bez zielonej herbatki z teekanne. Podejrzewam, ze kazdy ma podobny rozklad dnia, wiec sprzedaz rosnie. ;)

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH