Loyd rusza z promocją herbaty w piramidkach i napojów energetyzujących

Na sklepowe półki trafi wkrótce promocyjne opakowanie należącej do Mokate marki herbat Loyd. Każdy promo pack zawierał będzie jeden z pięciu smaków herbat Loyd w piramidkach (20 torebek) oraz napój Energy Green Tea w wersji gazowanej lub niegazowanej.
Łącznie klienci będą mieli do wyboru 10 wariantów smakowych produktów Loyd'a - Malina i truskawka + Napój Energy Green Tea (niegazowany lub gazowany), Dzika róża i jabłko + Napój Energy Green Tea (niegazowany lub gazowany), Jeżyna i jagoda + Napój Energy Green Tea (niegazowany lub gazowany), Black Citrus + Napój Energy Green Tea (niegazowany lub gazowany) oraz Earl Grey + Napój Energy Green Tea (niegazowany lub gazowany).
Linia LOYD Energy Green Tea to napoje energetyzujące, produkowane na bazie naturalnych składników, takich jak ekstrakt z zielonej herbaty i soki owocowe. Ponadto kofeina zawarta w napojach pochodzi wyłącznie z naturalnych źródeł - ekstraktu z nasion zielonej kawy, guarany oraz ekstraktu z zielonej herbaty.
Z kolei piramidki Loyd to popularna zarówno w Polsce, jak i zagranicą grupa herbat segmentu premium. Ppopularnością cieszą się chociażby w krajach Pribałtyki, a także w Czechach, na Słowacji, Węgrzech i na Bałkanach.
Mokate jest pierwszym polskim producentem, który zdecydował się na pakowanie swoich herbat w torebki w kształcie piramidek.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!