Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka Lipton z konkursem dla młodych i kreatywnych optymistów

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 16-05-2016, 14:28
Marka Lipton z konkursem dla młodych i kreatywnych optymistów
fot. Lipton

Marka Lipton ruszyła pod koniec marca z kampanią pod hasłem Jeloł! Pisz&Love, adresowaną do wszystkich miłośników herbaty, których rozpiera kreatywność i dobra energia. Celem akcji jest dzielenie się optymizmem - wymyślenie oryginalnych haseł na zawieszki herbaty Lipton Yellow Label, które trafią w wersji limitowanej na sklepowe półki oraz wywołanie uśmiechu.

Akcja Jeloł! Pisz&Love to wyjątkowa zabawa konkursowa zainicjowana z myślą o młodej grupie konsumentów, którzy markę Lipton cenią i lubią nie tylko za wyjątkowy smak herbaty, ale i moc pozytywnej energii i radość życia, która wpisana jest w „DNA” marki.

Każdy kto ma ochotę dołączyć do akcji Jeloł! Pisz&Love powinien stworzyć krótkie, radosne i optymistyczne hasło, które wywoła uśmiech, które pozwoli dzielić się radością i cieszyć się życiem. Warto postawić na fantazję, dobry humor, grę słów skojarzenia, innowacyjność. Poza tym wszelkie stylistyczne i językowe chwyty są dozwolone. Ograniczenie jest tylko jedno - hasło powinno się zamknąć w 60 znakach. Dlaczego? To proste! Tyle bowiem można zmieścić na zawieszce klasycznego Lipton Yellow Label, a taka publikacja będzie jedną z nagród dla najlepszych 100 haseł w akcji.

Dodatkowo10 najlepszych haseł znajdzie się na banerach kampanii na stronach internetowych. W charakterze nagród będą też vouchery do Katalogu Marzeń oraz wyjątkowe termiczne kubki Lipton, dzięki którym można delektować się smakiem herbaty w każdej chwili – podczas spaceru, pikniku, wypadu do miasta czy długiej podróży. Dlatego warto puścić wodze fantazji i podzielić się optymizmem.

Akcja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród konsumentów. Od chwili uruchomienia platformy konkursowej zarejestrowało się już ponad 3536 osób. Zgłoszenia można nadsyłać do 26 czerwca 2016r., dlatego warto się pospieszyć.

Działania reklamowe i promocyjne związane z kampanią obejmować będą bogate portfolio mediów – telewizję, Internet, media społecznościowe. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Advalue. Produkcję strony internetowej www.piszandlove.pl powierzono agencji Lubię to – linked by Isobar. Działania PR będzie prowadziła agencja Atelier PR, a za planowanie mediów oraz  koncepcję
i koordynację działań z influencerami  odpowiada Dom Mediowy Mindshare.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH