Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka Posti przeszła rebranding

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 28-09-2015, 12:45

Obecna od ponad 60 lat na polskim rynku herbaty marka Posti przeszła rebranding. Zmiany objęły logotyp marki i wszystkie opakowania produktów. Przygotowano również inne elementy składające się na kompleksową identyfikację marki, takie jak materiały promocyjne czy strona internetowa.

- Zmiany, które wprowadziliśmy mają na celu odświeżenie wizerunku marki i zharmonizowanie ze sobą opakowań różnych rodzajów naszej herbaty – tłumaczy Dawid Błaszczyk, marketing manager Posti. – 

Kreację wszystkich opakowań przygotowała agencja TANGO z Łodzi.

Produkty Posti w nowej odsłonie trafią do sprzedaży już 1 października 2015:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 408) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH