Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mokate i Posti walczą o herbaciane marki i udziały w rynku

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 03-12-2015, 09:58
Mokate i Posti walczą o herbaciane marki i udziały w rynku
fot. materiały prasowe / Sfera PR

W dniu 2 grudnia 2015, już po raz drugi w tym roku, komornik sądowy wszedł na teren zakładu Posti w Gnieźnie, na podstawie uzyskanego przez Mokate postanowienia sądu o zabezpieczenie powództwa. Spór dotyczy naruszenia praw Mokate do herbaty Minutka.

Jak poinformowało biuro prasowe Mokate, Posti wprowadziło w ubiegłym roku na rynek herbatę "Rodzinna", której opakowanie, zdaniem Mokate, jest łudząco podobne do Minutki – jednego z liderów rynku herbat w Polsce.

Po raz pierwszy zajęcie komornicze zostało dokonane w tej sprawie w styczniu bieżącego roku. Proces jest w toku a producenci Minutki twierdzą, że podobne do Minutki opakowanie Rodzinnej wprowadza w błąd konsumentów i przyniosło wielomilionowe straty firmie Mokate.

Mokate będzie starało się teraz o zablokowanie możliwości handlu Rodzinną również w sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • tech. Przetw. Spzywczego 13-04-2016, 12:00:
Powiadacie walcza....
Oby tylko ta walka nie odbila sie znaczaqco na jakosci oferowanych "herbatek"
Mama wlasnie jedna przed soba: twoj ogrod - dzikiej rozy z truskawka i rabarbarem" Kod kreskowy: 5 900396 016355
Nazwa piekna i asocjuje do "mego ogrodu w domysle zdrowego i ekologicznego.
Co czytamy w skaldnikach: poza 35% zawartoscia dzikiej rozy dodatkowo 2% truskawka i 1% rabarbar.
NO coz tak niska zawartosc truskawki nie moze dac nam jej charakterystyczbego smaku i zapach wiec podeprzyjmy sie AROMATEM truskawki - i tak tez uczynniono. Nie wiedzialem tez, ze w mym odrodzie rosnie kwas jablkowy ktory pelni tu role regulatora kwasowosci a w istocie "konserwanta" ktory ma zabezpieczyc trwalosc produktu.
Ta, ze nie przesadzajmy z tymi barwnymi opakowaniami i wielkimi truskawami na nich bo w produkcie tyle ich ile kot naplakal.
Stara to zasada: gdzie walka sie toczy tam i jakosc sie obniza bo i jak wyprzec konkurenta z rynku- TYLKO potanieneim kosztow produkcji i sloganami ktore NIE maja pokrycia w rzeczywistosci.
  • tea drinker 11-02-2016, 13:03:
Trochę podobne i są, ale bez przesady, klient nie jest ślepym idiotą! Heloł!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH