Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mokate inwestuje i poszerza portfolio

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 20-01-2014, 10:39

Rok 2013 w firmie Mokate upłynął pod znakiem nowych inwestycji, wprowadzania na rynek kolejnych produktów i rozszerzania eksportu.

W minionym roku znacząco poszerzyła się linia "Moje inspiracje", która liczy dziś już dziewięć aromatycznych propozycji. Rozrosła się także, za sprawą Delicious 3w1 i 2w1, półka miksów kawowych. Do rodziny Carmen dołączyła "Mleczna pianka", w której specjaliści z Mokate zastosowali unikalną technologię napowietrzania, pozwalającą na uzyskanie walorów świeżo spienionego, puszystego mleka. Nie próżnowano w nowej dla Mokate kategorii przekąsek YogoCrunch, która wzbogaciła się aż o trzy smaki - malin z żurawiną, bananów z jabłkami oraz owoców leśnych. Koronna od lat linia Maestro Renato Bonni również powiększyła się o niezwykły aromat - karmelową odsłoną najpopularniejszego cappuccino w Polsce. Należy tu wspomnieć o tym, że w tym segmencie rynku wartościowo udział Mokate kształtował się w 2013 roku na poziomie ponad 56 proc., co pozwala niezmiennie od lat utrzymać firmie pozycję lidera kategorii.

Kolejnym mocnym punktem w kalendarzu były inwestycje. Poza nowymi liniami do pakowania produktów z serii "Moje inspiracje" i "YogoCrunch", najważniejszym wydarzeniem było uruchomienie trzeciej już wieży rozpyłowej Mokate wyposażonej w technologię FilterMat.

Półprodukty od lat są jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się Business Unitów w grupie firm Mokate. Systematycznie rośnie liczba ich odbiorców - w mijającym właśnie roku liczba kontrahentów wzrosła aż o 50 proc. w porównaniu do roku ubiegłego.

Nie bez znaczenia były również imprezy targowe, w których uczestniczyli przedstawiciele Mokate. Do najważniejszych należały targi w Dubaju, Moskwie i Bangkoku. Każda z tych imprez była doskonałą promocją dla Mokate. Setki odbytych podczas targów rozmów pozwalają prognozować pomyślny rozwój eksportu firmy.

Wiele zadań miał w tym roku Dział Marketingu - m.in. zakończono i podsumowano roczną akcję „Sekrety Życia". Jednym z największych wyzwań była telewizyjna kampania "Moich Inspiracji". Spoty oglądać można było w największych stacjach telewizyjnych przez większą część jesieni. Kampanię wspierały także działania reklamowe i PR-owe w prasie kobiecej, branżowej oraz w internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH