Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mokate inwestuje i poszerza portfolio

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 20-01-2014, 10:39

Rok 2013 w firmie Mokate upłynął pod znakiem nowych inwestycji, wprowadzania na rynek kolejnych produktów i rozszerzania eksportu.

W minionym roku znacząco poszerzyła się linia "Moje inspiracje", która liczy dziś już dziewięć aromatycznych propozycji. Rozrosła się także, za sprawą Delicious 3w1 i 2w1, półka miksów kawowych. Do rodziny Carmen dołączyła "Mleczna pianka", w której specjaliści z Mokate zastosowali unikalną technologię napowietrzania, pozwalającą na uzyskanie walorów świeżo spienionego, puszystego mleka. Nie próżnowano w nowej dla Mokate kategorii przekąsek YogoCrunch, która wzbogaciła się aż o trzy smaki - malin z żurawiną, bananów z jabłkami oraz owoców leśnych. Koronna od lat linia Maestro Renato Bonni również powiększyła się o niezwykły aromat - karmelową odsłoną najpopularniejszego cappuccino w Polsce. Należy tu wspomnieć o tym, że w tym segmencie rynku wartościowo udział Mokate kształtował się w 2013 roku na poziomie ponad 56 proc., co pozwala niezmiennie od lat utrzymać firmie pozycję lidera kategorii.

Kolejnym mocnym punktem w kalendarzu były inwestycje. Poza nowymi liniami do pakowania produktów z serii "Moje inspiracje" i "YogoCrunch", najważniejszym wydarzeniem było uruchomienie trzeciej już wieży rozpyłowej Mokate wyposażonej w technologię FilterMat.

Półprodukty od lat są jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się Business Unitów w grupie firm Mokate. Systematycznie rośnie liczba ich odbiorców - w mijającym właśnie roku liczba kontrahentów wzrosła aż o 50 proc. w porównaniu do roku ubiegłego.

Nie bez znaczenia były również imprezy targowe, w których uczestniczyli przedstawiciele Mokate. Do najważniejszych należały targi w Dubaju, Moskwie i Bangkoku. Każda z tych imprez była doskonałą promocją dla Mokate. Setki odbytych podczas targów rozmów pozwalają prognozować pomyślny rozwój eksportu firmy.

Wiele zadań miał w tym roku Dział Marketingu - m.in. zakończono i podsumowano roczną akcję „Sekrety Życia". Jednym z największych wyzwań była telewizyjna kampania "Moich Inspiracji". Spoty oglądać można było w największych stacjach telewizyjnych przez większą część jesieni. Kampanię wspierały także działania reklamowe i PR-owe w prasie kobiecej, branżowej oraz w internecie.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH