REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Adam Mokrysz: Chcemy wyznaczać nowe trendy i kierunki

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2014, 14:14
Mokate stawia na innowacje. Firma chce wchodzić w nowe kategorie
Adam Mokrysz, członek zarządu Mokate

- Chcemy być pionierami, wyznaczać nowe trendy i kierunki, dlatego stale obserwujemy i badamy perspektywiczne rynki międzynarodowe – mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Adam Mokrysz, członek zarządu Mokate.

REKLAMA

W ostatnim czasie firma Mokate wprowadziła na rynek napoje energetyzujące i ice tea pod brandami herbat. - Chcemy się rozwijać m.in. poprzez wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów. Duże nadzieje wiążemy szczególnie z Loyd Energy Green Tea, gdyż jest to zdecydowanie najbardziej naturalny z napojów tego typu na polskim rynku. To rozwojowa i perspektywiczna kategoria - gdyby było inaczej, nie wchodzilibyśmy na rynek takich napojów - komentuje Adam Mokrysz.

- Dokładna analiza rynku pokazała nam, że jest jeszcze miejsce w segmencie napojów na takie produkty, jak chociażby Loyd Energy Green Tea - dodaje.

Oprócz napojów gotowych do spożycia firma wprowadziła na rynek także napój Mokate 3 w1 "beActive" (we współpracy z marką Mentos) oraz przekąski śniadaniowe Yogo Crunch i ciasteczka Hi Mini Hi Midi. Jak potwierdza członek zarządu Mokate, produkty te zostały bardzo dobrze odebrane przez konsumentów, a ich popularność - a co za tym idzie także sprzedaż - stale wzrasta.

Ale to nie koniec inwestycji Mokate w portfolio. - Nowości grupy poszerzą się wkrótce o nowe kategorie - chcemy być pionierami we wdrażaniu nowości i innowacyjnych produktów - potwierdza Adam Mokrysz.

Wśród perspektywistycznych kategorii wymienia zdrową żywność. - To ciekawy i rozwojowy segment, w którym chcemy się dalej rozwijać chociażby poprzez przekąski śniadaniowe Yogo Crunch. Połączenie zdrowego muesli z jogurtami w różnych smakach to to, czego oczekują dzisiaj od nas konsumenci - dodaje. 

Czy to początek budowania struktur koncernu multi-spożywczego? - Nasze plany i działania koncentrują się na wprowadzaniu do oferty kolejnych rodzajów produktów najwyższej jakości, ale nie mają na celu uzyskania przez Mokate statusu multi-spożywczego koncernu. Chociaż będąc firmą o międzynarodowym zasięgu, stale musimy dostosowywać się do lokalnych preferencji konsumentów. W globalnej wiosce możemy mówić o globalizacji rynków, a nie konsumentów. Świat konsumpcji podąża droga instantynizacji produktowej - podsumowuje Adam Mokrysz.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH