Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mokrysz, Mokate: Na rynku spożywczym jest jeszcze wiele nisz, które czekają na swoich odkrywców

  • Autor: Paulina Mroziak, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-11-2017, 11:07
Mokrysz, Mokate: Na rynku spożywczym jest jeszcze wiele nisz, które czekają na swoich odkrywców
Adam Mokrysz, prezes zarządu Mokate SA i CEO Grupy Mokate

- Otaczający nas świat usług i produktów na pierwszy rzut oka wydaje się być kompletny, niby wszystko już mamy. Nic bardziej mylnego. W rzeczywistości jest jeszcze wiele nisz, w których nikt jeszcze nie odkrył. Czekają na swoich odkrywców i odwdzięczą się im z pewnością nadzwyczajnymi wzrostami i ponadprzeciętnymi dochodami - mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Adam Mokrysz, prezes i CEO Grupy Mokate.

Przemysł spożywczy w Polsce jest obecnie w bardzo ciekawym miejscu. Zmieniają się trendy, zmienia się konsument. Dzisiaj w dużej mierze to millenialsi podejmują decyzje zakupowe (oczekują nowych produktów, nowych form marketingu). Wydaje się, że te kwestie mogą mocno zrewolucjonizować strategie firm spożywczych. W jaki sposób Grupa Mokate szykuje się do tych wyzwań?

- Rozwijamy się i osiągamy nasze cele biznesowe, ponieważ jesteśmy dobrze przygotowani. Dysponujemy nowoczesnym parkiem maszynowym, technologią, przewagami kosztowymi i zespołami ambitnych ludzi. Inwestujemy w nasz rozwój. Tylko w 2016 roku  na  rozbudowę mocy produkcyjnych i najnowsze technologie wydaliśmy 100 mln złotych. Wszystkie te aspekty pomagają nam budować naszą konkurencyjność - komentuje Adam Mokrysz.

Podkreśla, że Grupa Mokate dysponuje zapleczem biznesowym, co niewątpliwie jest mocną stroną. - Jednakże musimy mieć na uwadze, że rynek i konsument dynamicznie się zmienia. Rozwijamy nasz biznes w niezwykle ciekawych czasach, kiedy wszystko nabrało niesamowitego tempa. Zmiany nie są już liczone w dekadach, ale w latach. Z jednej strony jest to niezwykle inspirujące, z drugiej wymaga od producentów niebywałej czujności i elastyczności. Budowanie marki odbywa się już nie tylko poprzez kampanie marketingowe, czy szereg różnych promocji w ujęciu tradycyjnym. Ogromnym polem do działania jest internet, media społecznościowe, blogerzy i cała armia ludzi ukrytych za srebrnym ekranem. Cykle życia produktów i marek skracają się - mówi prezes Mokate.

- Otaczający nas świat usług i produktów na pierwszy rzut oka wydaje się być kompletny, niby wszystko już mamy. Nic bardziej mylnego. W rzeczywistości jest jeszcze wiele nisz, w których nikt jeszcze nie odkrył. Czekają na swoich odkrywców i odwdzięczą się im z pewnością nadzwyczajnymi wzrostami i ponadprzeciętnymi dochodami - przyznaje Adam Mokrysz.

Grupa Mokate zwraca uwagę na trendy, takie jak natura czy zdrowie. - W Mokate nie zamierzamy ograniczać się wyłącznie do produkcji i sprzedaży samej kawy, herbaty czy produktów cukierniczych. Z pewnością perspektywicznym i rozwojowym segmentem jest także zdrowa żywność. Również tutaj chcemy dalej się rozwijać oferując zdrowe przekąski śniadaniowe i suplementy diety. Podążając za prozdrowotnymi trendami wprowadziliśmy na rynek nową markę Fitmania. To seria produktów przygotowanych z myślą o wszystkich, dla których ważny jest zdrowy tryb życia. W linii Fitmania proponujemy naszym konsumentom zarówno owsianki, jaglanki, suplementy diety, produkty oczyszczające organizm, czy pełne energii smoothie. Wszystkie oparte wyłącznie na naturalnych składnikach - podsumowuje prezes.

W NADCHODZĄCYM NUMERZE MAGAZYNU "RYNEK SPOŻYWCZY" ZAMIEŚCIMY CAŁY WYWIAD Z ADAMEM MOKRYSZEM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kreez 10-11-2017, 12:59:
Jest tyle nisz, których nie odkrył Mokrysz!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH