Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mokrysz, Mokate: Na rynku spożywczym jest jeszcze wiele nisz, które czekają na swoich odkrywców

  • Autor: Paulina Mroziak, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-11-2017, 11:07
Mokrysz, Mokate: Na rynku spożywczym jest jeszcze wiele nisz, które czekają na swoich odkrywców
Adam Mokrysz, prezes zarządu Mokate SA i CEO Grupy Mokate

- Otaczający nas świat usług i produktów na pierwszy rzut oka wydaje się być kompletny, niby wszystko już mamy. Nic bardziej mylnego. W rzeczywistości jest jeszcze wiele nisz, w których nikt jeszcze nie odkrył. Czekają na swoich odkrywców i odwdzięczą się im z pewnością nadzwyczajnymi wzrostami i ponadprzeciętnymi dochodami - mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Adam Mokrysz, prezes i CEO Grupy Mokate.

Przemysł spożywczy w Polsce jest obecnie w bardzo ciekawym miejscu. Zmieniają się trendy, zmienia się konsument. Dzisiaj w dużej mierze to millenialsi podejmują decyzje zakupowe (oczekują nowych produktów, nowych form marketingu). Wydaje się, że te kwestie mogą mocno zrewolucjonizować strategie firm spożywczych. W jaki sposób Grupa Mokate szykuje się do tych wyzwań?

- Rozwijamy się i osiągamy nasze cele biznesowe, ponieważ jesteśmy dobrze przygotowani. Dysponujemy nowoczesnym parkiem maszynowym, technologią, przewagami kosztowymi i zespołami ambitnych ludzi. Inwestujemy w nasz rozwój. Tylko w 2016 roku  na  rozbudowę mocy produkcyjnych i najnowsze technologie wydaliśmy 100 mln złotych. Wszystkie te aspekty pomagają nam budować naszą konkurencyjność - komentuje Adam Mokrysz.

Podkreśla, że Grupa Mokate dysponuje zapleczem biznesowym, co niewątpliwie jest mocną stroną. - Jednakże musimy mieć na uwadze, że rynek i konsument dynamicznie się zmienia. Rozwijamy nasz biznes w niezwykle ciekawych czasach, kiedy wszystko nabrało niesamowitego tempa. Zmiany nie są już liczone w dekadach, ale w latach. Z jednej strony jest to niezwykle inspirujące, z drugiej wymaga od producentów niebywałej czujności i elastyczności. Budowanie marki odbywa się już nie tylko poprzez kampanie marketingowe, czy szereg różnych promocji w ujęciu tradycyjnym. Ogromnym polem do działania jest internet, media społecznościowe, blogerzy i cała armia ludzi ukrytych za srebrnym ekranem. Cykle życia produktów i marek skracają się - mówi prezes Mokate.

- Otaczający nas świat usług i produktów na pierwszy rzut oka wydaje się być kompletny, niby wszystko już mamy. Nic bardziej mylnego. W rzeczywistości jest jeszcze wiele nisz, w których nikt jeszcze nie odkrył. Czekają na swoich odkrywców i odwdzięczą się im z pewnością nadzwyczajnymi wzrostami i ponadprzeciętnymi dochodami - przyznaje Adam Mokrysz.

Grupa Mokate zwraca uwagę na trendy, takie jak natura czy zdrowie. - W Mokate nie zamierzamy ograniczać się wyłącznie do produkcji i sprzedaży samej kawy, herbaty czy produktów cukierniczych. Z pewnością perspektywicznym i rozwojowym segmentem jest także zdrowa żywność. Również tutaj chcemy dalej się rozwijać oferując zdrowe przekąski śniadaniowe i suplementy diety. Podążając za prozdrowotnymi trendami wprowadziliśmy na rynek nową markę Fitmania. To seria produktów przygotowanych z myślą o wszystkich, dla których ważny jest zdrowy tryb życia. W linii Fitmania proponujemy naszym konsumentom zarówno owsianki, jaglanki, suplementy diety, produkty oczyszczające organizm, czy pełne energii smoothie. Wszystkie oparte wyłącznie na naturalnych składnikach - podsumowuje prezes.

W NADCHODZĄCYM NUMERZE MAGAZYNU "RYNEK SPOŻYWCZY" ZAMIEŚCIMY CAŁY WYWIAD Z ADAMEM MOKRYSZEM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kreez 10-11-2017, 12:59:
Jest tyle nisz, których nie odkrył Mokrysz!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.