Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowy image i komunikacja marki Nescafe

  • Autor: pr
  • Data: 08-09-2014, 14:20
Nescafe ujednolica identyfikację wizualną we wszystkich 180 krajach
Fot. Nescafe

Marka Nescafe wprowadza nową, ujednoliconą identyfikację wizualną we wszystkich 180 krajach, w których jest obecna na świecie. Nowa odsłona to nowy image i nowa komunikacja.

Logo Nescafe jest rozpoznawane na całym świecie. Teraz wyróżniają je nowoczesna czcionka i charakterystyczny, czerwony apostrof nad literą E, który będzie jednym ze znaków rozpoznawczych marki.

Zmienia się również kształt kultowego kubka Nescafe. Kubek pozostaje czerwony, natomiast jego uchwyt tworzy charakterystyczny apostrof.

Marka unowocześniła design wszystkich opakowań kaw w portfolio Nescafe. Dodatkowo najpopularniejsze kawy Nascafe Classic i Sensazione Creme pojawiły się w większym formacie - opakowaniu 300 g.

Pod hasłem "Wszystko zaczyna się z Nescafe" będzie prowadzona nowa komunikacja.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH