Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Gourmet Foods: Ważne jest konkurowanie unikalnymi wartościami, a nie ceną

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 11-07-2017, 14:02
Prezes Gourmet Foods: Ważne jest konkurowanie unikalnymi wartościami, a nie ceną
Tomasz Witomski, prezes Gourmet Foods, fot. PTWP

Gourmet Foods, dystrybutor herbat Dilmah, otworzył w Warszawie nowy lokal pod nazwą Herbata i Kawa. Koncept był okazją do rozmowy z Tomaszem Witomskim, prezesem Gourmet Foods. – Chcemy, aby było to miejsce, gdzie każdy zainteresowany będzie mógł poznać, czym różni się produkt dobry od przeciętnego. Takich rzeczy konsument nie dowie się z reklamy – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Witomski.

Powstał nowy koncept Herbata i Kawa. Jak Pan ocenia ten ruch?

Bardzo podoba nam się tutaj z różnych względów. Ważna jest m.in. lokalizacja, gdzie jest bardzo duży ruch. Tego brakowało w poprzednim naszym lokalu. Już teraz widać, że zaczynamy się tutaj zadomawiać. Lokalni mieszkańcy, przychodzą, kupują, siadają i później powtarzają swoje wizyty. Wykonaliśmy duży wysiłek, żeby profesjonalnie przygotować naszą kadrę, aby jak najwięcej wiedziała o herbacie i kawie. To zaczyna procentować. Niektórzy z naszych pracowników już byli na Cejlonie i widzieli, jak przebiega produkcja herbaty i mają świadomość, dlaczego herbata stamtąd jest bardziej ceniona od innych na świecie. Wiedzą, czym tak naprawdę jest kawa, jakie nuty smakowe i aromaty mają znaleźć się w filiżance. To wszystko chcemy przekazać naszym klientom w tym miejscu, tutaj w Warszawie, a mam nadzieję, że w przyszłości także w innych miastach.

Dlaczego warto odwiedzić lokal Herbata i Kawa?

Chcemy, aby było to miejsce, gdzie każdy zainteresowany będzie mógł poznać, czym różni się produkt dobry od przeciętnego. Takich rzeczy konsument nie dowie się z reklamy. Taką wiedzę można zgłębić właśnie w takim miejscu jak to.

Jestem szczęśliwy, że powstał lokal, w którym łączymy ze sobą trzy funkcje: kawiarnio – herbaciarnię, miejsce szkoleniowe i sklep, gdzie wszystko można kupić. Jednocześnie łączymy marki trzech rodzin, z których mamy piękne połączenie syropów Fabbri, używanych zarówno do koktajli na bazie herbaty, jak i do kawy. Być może w przyszłości dołączą do nas jeszcze inne marki.

Marka specjalizująca się dotychczas w segmencie herbaty postawiła na dystrybucję kawy. Skąd taki pomysł?

Po ponad 20. latach działalności staliśmy się zespołem, który potrafi zajmować się dystrybucją na bardzo skomplikowanym rynku, jakim jest rynek detaliczny i HoReCa. Bazując na naszym doświadczeniu nauczyliśmy się, jak sprzedać towary, które są z jednej strony bardzo dobrej jakości, a z drugiej kosztują więcej, niż towary przeciętne. Wiemy co jest potrzebne, aby produkt, który jest luksusowy, mógł funkcjonować na rynku masowym. Wyznaję zasadę, że ważne jest konkurowanie unikalnymi wartościami, a nie ceną. Na rynku jest miejsce dla każdego i jest grono odbiorców, do których przemawiają nasze wartości i ci kupują nasze produkty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH