Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Herbapolu: Budowa dystrybucji w kanale HoReCa to ciężkie zadanie, ale się opłaca

  • Autor: Jakub Szymanek, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-07-2017, 09:52
Prezes Herbapolu: Budowa dystrybucji w kanale HoReCa to ciężkie zadanie, ale się opłaca
Evangelos Evangelou, prezes Herbapol-Lublin SA

- Budowa dystrybucji w kanale HoReCa jest zadaniem trudnym, wymagającym czasu oraz bardzo dużej wiedzy na temat produktów i sytuacji całego rynku gastronomicznego - przyznaje w wywiadzie z portalspozywczy.pl Evangelos Evangelou, prezes Herbapol-Lublin SA.

Wiosną 2017 r. spółka przygotowała ofertę dla kanału HoReCa. - Nasza pozycja lidera wymaga od nas nie tylko utrzymania niezmiennie wysokich standardów, ale także wytyczania nowych trendów i szukania kolejnych możliwości rozwoju - komentuje Evangelos Evangelou.

Jak podkreśla, badania pokazują, Polacy coraz chętniej chodzą do restauracji i barów, coraz częściej korzystają także z usług hotelowych. Wiąże się to z dynamicznym rozwojem sektora HoReCa, z czego wynika rosnące zapotrzebowanie na najwyższej jakości produkty i usługi. - Nasz debiut w kanale gastronomicznym był naturalnym krokiem wynikającym z dynamicznego rozwoju spółki, obejmującym dedykowaną dla gastronomii ofertę, dzięki której konsumenci będą mieli dostęp do ulubionych produktów marki Herbapol nie tylko w domu, ale i poza nim - dodaje prezes Herbapolu Lublin.

Herbaty marki Herbapol dedykowane do sektora gastronomicznego podzielone są na dwie kategorie – Restaurant i Breakfast. Te z linii Restaurant kierowane są do restauracji i hoteli, które poszukują najwyższej jakości składników i posiadają w swojej ofercie produkty naturalne, ekologiczne, pochodzące od polskich producentów. Herbaty Breakfast proponowane są lokalom, które mają dużą sprzedaż herbat podczas konferencji, śniadań czy spotkań biznesowych i szukają znanej marki w odpowiedniej cenie. -Właścicielom lokali gastronomicznych proponujemy nasze syropy owocowe, napoje energetyzujące Green-Up oraz Naturalną Ice Tea - zapewnia Evangelou.

- Oczywiście, mamy świadomość tego, że budowa dystrybucji w kanale HoReCa jest zadaniem trudnym, wymagającym czasu oraz bardzo dużej wiedzy na temat produktów i sytuacji całego rynku gastronomicznego. Jednak dzięki współpracy z wyspecjalizowanymi dystrybutorami, którzy dostarczają produkty do hoteli i restauracji, oraz na podstawie pierwszych wyników, jestem przekonany, że w relatywnie nieodległej perspektywie decyzję o wejściu do kanału gastronomicznego ocenimy jako zasadną - podsumowuje prezes.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH