Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Herbapolu: Liczy się konsekwentne rozwijanie nowej marki

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 03-11-2017, 10:59
Prezes Herbapolu: Liczy się konsekwentne rozwijanie nowej marki
fot. Evangelos Evangelou, prezes Herbapolu

- Nowe produkty wprowadzamy do oferty co roku - to część naszej strategii - podkreślił w wywiadzie z serwisem portalspozywczy.pl Evangelos Evangelou, prezes Herbapol-Lublin SA.

Jak podkreślił prezes zarządu firmy Herbapol-Lublin SA, wszelkie plany działania odnośnie rozpoczętego sezonu jesień/zima 2017/2018 są dokładnie nakreślone i sprecyzowane.

– Nasza firma od kilku lat konsekwentnie realizuje obraną strategię, również pod kątem inwestycji. Nie inaczej będzie w nadchodzących miesiącach. Na zbliżający się sezon po raz kolejny przygotowaliśmy limitowaną edycję syropów z linii Sekrety Smaku. Do wyboru są trzy warianty: Kwiat lipy z miodem, Imbir i Pigwa, idealne na chłodniejsze dni i zimowe wieczory. W tym roku konsumenci ponownie będą mogli cieszyć się rozgrzewającą i aromatyczną herbatką Zimowy Sekret z linii Herbaciany Ogród. Jestem przekonany, że produkt ten powtórzy sukces sprzedażowy z ubiegłego sezonu – powiedział Evangelos Evangelou.

W tym sezonie po raz pierwszy konsumenci będą mogli sięgnąć po jedną z tegorocznych nowości, czyli Zielnik Polski Esencję Zdrowia.

– To innowacyjny na rynku produkt, łączący dobroczynne właściwości owoców i ziół w wygodnej, płynnej formie. W ofercie mamy trzy warianty: Trawienie, Witalność oraz przydatną szczególnie w nadchodzącym czasie – Odporność – tłumaczył prezes Herbapolu.

Poza wprowadzeniem nowych produktów na rynek, firma skupia się na rozwoju dotychczasowych marek w swoim portfolio.

– Nowe produkty wprowadzamy do oferty co roku – to część naszej strategii. Trzeba jednak pamiętać o tym, że wprowadzenie produktu na rynek to tylko część sukcesu. Równie ważne dla jego powodzenia jest konsekwentne rozwijanie nowej marki w ramach rynku. Marka Herbapol to synonim polskiej tradycji i najwyższej jakości, co dodatkowo motywuje podczas opracowywania receptur nowych produktów, które już niedługo zaproponujemy młodszej grupie konsumentów – wyjaśnił Evangelos Evangelou.

Więcej na temat strategii Herbapolu w najbliższym numerze "Rynku Spożywczego".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Rogal 03-11-2017, 14:44:
Jasne, same odgrzewane kotlety i te same firmy dostarczajace surowce, żadnej innowacji. Syrop z malin, gdzie ekstraktu jest 5% reszta cukier, syrop i barwniki oraz wszystko zaromatyzowane tanim sztucznym aromatem. Herbapol - Smacznego pfffuuu.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH