Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Herbapolu: Liczy się konsekwentne rozwijanie nowej marki

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 03-11-2017, 10:59
Prezes Herbapolu: Liczy się konsekwentne rozwijanie nowej marki
fot. Evangelos Evangelou, prezes Herbapolu

- Nowe produkty wprowadzamy do oferty co roku - to część naszej strategii - podkreślił w wywiadzie z serwisem portalspozywczy.pl Evangelos Evangelou, prezes Herbapol-Lublin SA.

Jak podkreślił prezes zarządu firmy Herbapol-Lublin SA, wszelkie plany działania odnośnie rozpoczętego sezonu jesień/zima 2017/2018 są dokładnie nakreślone i sprecyzowane.

– Nasza firma od kilku lat konsekwentnie realizuje obraną strategię, również pod kątem inwestycji. Nie inaczej będzie w nadchodzących miesiącach. Na zbliżający się sezon po raz kolejny przygotowaliśmy limitowaną edycję syropów z linii Sekrety Smaku. Do wyboru są trzy warianty: Kwiat lipy z miodem, Imbir i Pigwa, idealne na chłodniejsze dni i zimowe wieczory. W tym roku konsumenci ponownie będą mogli cieszyć się rozgrzewającą i aromatyczną herbatką Zimowy Sekret z linii Herbaciany Ogród. Jestem przekonany, że produkt ten powtórzy sukces sprzedażowy z ubiegłego sezonu – powiedział Evangelos Evangelou.

W tym sezonie po raz pierwszy konsumenci będą mogli sięgnąć po jedną z tegorocznych nowości, czyli Zielnik Polski Esencję Zdrowia.

– To innowacyjny na rynku produkt, łączący dobroczynne właściwości owoców i ziół w wygodnej, płynnej formie. W ofercie mamy trzy warianty: Trawienie, Witalność oraz przydatną szczególnie w nadchodzącym czasie – Odporność – tłumaczył prezes Herbapolu.

Poza wprowadzeniem nowych produktów na rynek, firma skupia się na rozwoju dotychczasowych marek w swoim portfolio.

– Nowe produkty wprowadzamy do oferty co roku – to część naszej strategii. Trzeba jednak pamiętać o tym, że wprowadzenie produktu na rynek to tylko część sukcesu. Równie ważne dla jego powodzenia jest konsekwentne rozwijanie nowej marki w ramach rynku. Marka Herbapol to synonim polskiej tradycji i najwyższej jakości, co dodatkowo motywuje podczas opracowywania receptur nowych produktów, które już niedługo zaproponujemy młodszej grupie konsumentów – wyjaśnił Evangelos Evangelou.

Więcej na temat strategii Herbapolu w najbliższym numerze "Rynku Spożywczego".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Rogal 03-11-2017, 14:44:
Jasne, same odgrzewane kotlety i te same firmy dostarczajace surowce, żadnej innowacji. Syrop z malin, gdzie ekstraktu jest 5% reszta cukier, syrop i barwniki oraz wszystko zaromatyzowane tanim sztucznym aromatem. Herbapol - Smacznego pfffuuu.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 621) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.