REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Mokate na FRSiH: Bardzo ważne jest dotarcie do młodych konsumentów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-10-2016, 16:10
Prezes Mokate na FRSiH: Bardzo ważne jest dotarcie do młodych konsumentów
Adam Mokrysz, Prezes Zarządu, Mokate SA, CEO, Grupa Mokate. Fot. PTWP

– Emocje są jednym ze sposobów budowana marki, ale nie tylko. W naszych produktach ważne są również racjonalne przesłanki. Jeśli któryś z producentów wdroży innowacje, to wygrywa – mówił Adam Mokrysz, Prezes Zarządu, Mokate SA, CEO, Grupa Mokate w trakcie debaty: "Sprzedawaj emocje zamiast produktów! - nowe wyzwania dla marketerów" podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.

REKLAMA

– W branży kawy i herbaty jest tak, że w zależności od grupy docelowej i wieku zmieniają się preferencje. W naszym sektorze trudno zbudować przedsiębiorstwo „od zera”, ale zawsze są szanse, jeśli jest pomysł i zgrany zespół – mówił Adam Mokrysz, Prezes Zarządu, Mokate SA, CEO, Grupa Mokate podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2016.

Dodał, że dzięki emocjom w komunikacji marketingowej można się wyróżnić i zaistnieć – zwłaszcza, jeśli produkt jej konkurencyjny na rynku. – Najtrudniejszą rzeczą jest utrzymać przewagę konkurencyjną po 10 czy 20 latach. My staramy się wygrywać długofalowo – mówił.

– Tradycyjny sposób komunikacji stracił na znaczeniu. Duże kampanie marketingowe nie dają takich zwrotów na inwestycji jak w latach 90. W naszym obecnym budżecie reklamowym główne miejsce zajmuje internet. Tam jest nasz klient, poza tym internet to spójność i transparentność. Reklama w internecie to najtańsze dotarcie do naszych klientów. Jest kluczowa w naszym biznesie – wyjaśniał Adam Mokrysz.

Tłumaczył, że przede wszystkim w internecie jest młody konsument. – Wprowadzamy nowe produkty i edukujemy naszego konsumenta od najmłodszych lat. Chcemy z nim być w różnych etapach jego życia. To jest dla nas najważniejsze, więc inaczej niż kiedyś układamy kampanię reklamowe.

– Bardzo ważny jest dla nas głos pracowników, współpracowników i partnerów. Ważne jest dla nas to, co oni myślą o naszych produktach i smakach – od tego zaczynamy, ponieważ jest to klient wewnętrzny. W branży kawy i herbaty są to bardzo cenne informacje – mówił Adam Mokrysz. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 618) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH