Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Mokate: Nie ma uniwersalnej recepty na międzynarodowy sukces

  • Autor: Paulina Mroziak, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-11-2017, 10:10
Prezes Mokate: Nie ma uniwersalnej recepty na międzynarodowy sukces
Adam Mokrysz, prezes zarządu Mokate SA i CEO Grupy Mokate

- Nie ma jednej, uniwersalnej recepty na międzynarodowy sukces. Każdy z rynków jest inny i każdy jest jak zamek szyfrowy. Wymaga odpowiedniego kodu dostępu. Ten kod to wieloletnia praca, żelazna konsekwencja w działaniu i bardzo duże inwestycje w budowę stabilnych relacji biznesowych - mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Adam Mokrysz, prezes i CEO Grupy Mokate.

- Nasz eksportowy sukces to wynik wieloletniej, starannie zaplanowanej strategii. Opiera się na kilku filarach – innowacji, dywersyfikacji oferty, synergii produktowej. Równie istotny jest fakt, że w większości krajów tworzymy sieć dystrybucji w oparciu o lokalny personel. Dzięki temu wiemy z pierwszej ręki, jakie są oczekiwania klientów. To pozwala nam działać elastycznie - tłumaczy Adam Mokrysz.

Grupa Mokate rozwija się intensywnie na wielu rynkach świata. - Eksportujemy nasze produkty do ponad 65 krajów i jesteśmy czołowym producentem kawy, herbaty i produktów instant w Europie Środkowo-Wschodniej, czyli m.in. w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Pribałtyce i na Bałkanach. W każdym z tych krajów nasze marki są w czołówce najlepiej sprzedających się w swoich kategoriach. Obserwujemy również wyraźny wzrost znajomości naszych marek poza Europą - dodaje.

- Przyznam, że nie ma jednej, uniwersalnej recepty na międzynarodowy sukces. Każdy z rynków jest inny i każdy jest jak zamek szyfrowy. Wymaga odpowiedniego kodu dostępu. Ten kod to wieloletnia praca, żelazna konsekwencja w działaniu i bardzo duże inwestycje w budowę stabilnych relacji biznesowych. Wszędzie budujemy kanały dystrybucji w oparciu o lokalnych partnerów. W taki sposób mamy możliwość szerszego rozeznania w rynku, a co za tym idzie dostarczania produktów zgodnych z oczekiwaniami tamtejszych klientów. Należy przecież pamiętać, że to ogromne różnice zarówno kulturowe, jak i obyczajowe - komentuje Adam Mokrysz.

Jak dodaje, Mokate rośnie w siłę, zarówno sprzedając produkty markowe, jak i surowce dla przemysłu spożywczego, które dostarcza do renomowanych producentów na całym świecie.

W NAJNOWSZYM NUMERZE MAGAZYNU "RYNEK SPOŻYWCZY" ZAMIEŚCIMY CAŁY WYWIAD Z ADAMEM MOKRYSZEM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 860) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH