REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Posti: Zrobiliśmy duży krok w rozwoju firmy

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-04-2015, 13:33
Prezes Posti: Zrobiliśmy duży krok w rozwoju firmy
Grzegorz Stupnicki, prezes Posti (fot, mat.pras.)

Zainwestowaliśmy w nowoczesną maszynę do pakowania herbat liściastych. Nasz produkt będzie teraz pakowany w nowoczesny karton z hermetyczną membraną. Dla naszej firmy to niewątpliwie duży krok w rozwoju - podkreśla w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Grzegorz Stupnicki, prezes Posti.

REKLAMA

- Jak wyglądają plany Posti na najbliższe miesiące?

 - Zainwestowaliśmy w nowoczesną maszynę do pakowania herbat liściastych. Nasz produkt będzie teraz pakowany w nowoczesny karton z hermetyczną membraną. Dzięki temu herbata lepiej utrzymuje swój smak i aromat. Będzie to duża wartość i wygoda dla naszych konsumentów. Również dla naszej firmy będzie to niewątpliwie duży krok w rozwoju.

- Czy planują Państwo dalsze poszerzanie oferty?

- Oczywiście obserwujemy i analizujemy rynek, więc jeśli okaże się w przyszłości, że nasi klienci poszukują nowych produktów, to będziemy się starać odpowiedzieć na takie potrzeby. Proszę pamiętać, że jesteśmy firmą z ponad 60 letnią tradycją. Nie bez kozery mogę powiedzieć, że Posti jest ekspertem w rynku herbat. Takiego założenia będziemy się trzymać, marka jest silna. Skupiamy się na jej rozwoju.

- Jak sytuacja na rynku surowcowym wpływa na funkcjonowanie Posti?

- Światowy rynek surowcowy jest bardzo stabilny. Nie mamy kłopotów z zakupem komponentów. Produkcja na światowym rynku herbaty jest dość duża, a jeśli chodzi o cenę to możemy mówić wręcz o tendencji zniżkowej. Gorzej odczuliśmy wahania cen walut. Dotychczas cena dolara była dość stabilna. Gdy zaczęły się wahania kursów, a dolar wzrósł do blisko 3,80 zł musieliśmy się starać amortyzować tak duży wzrost. Zrobiliśmy wszystko, żeby tej różnicy nie przenosić na konsumentów. Stabilny dolar, to jest to na czym nam zależy.

- Jaka wygląda strategia Posti w obszarze inwestycji w nowe maszyny i urządzenia?

- Z zasady raczej nie chcę opowiadać, co mamy w planach. Gdy je zrealizujemy, na pewno będziemy o tym mówić szeroko.

- Jakie nakłady firma przeznaczy na inwestycje w tym roku?

- Jak powiedziałem wcześniej, nie chciałbym ujawniać naszej „kuchni”. Mogę tylko powiedzieć, że inwestujemy.

- Czy rozważa Pan rozwój firmy na drodze akwizycji?

- Tego nigdy nie możemy wykluczyć. Analizujemy rynek, obserwujemy co się dzieje. Jednak, tak jak powiedziałem wcześniej skupiamy się na rozwoju marki Posti.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH