Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Roland Brylewski, dyrektor ds. sprzedaży, Woseba - duży wywiad

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 31-03-2015, 12:46
Roland Brylewski, Woseba: Polski rynek kawy jest w stanie rewolucji
Roland Brylewski, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Woseba

- Rynek jest w stanie rewolucji, ale mimo ciągłych zmian nadal wygrywają producenci, którzy stale utrzymują jakość swoich produktów na najwyższym poziomie - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, Roland Brylewski, dyrektor ds. sprzedaży w firmie P.P.U.H. Woseba.

- Jak ocenia Pan obecną sytuację na polskim rynku kawy?

Rynek jest w stanie rewolucji, ale mimo ciągłych zmian nadal wygrywają producenci, którzy stale utrzymują jakość swoich produktów na najwyższym poziomie. Dlatego ogromnie cieszy nas fakt, że konsumenci mają coraz większą wiedzę na temat kawy, bo bezpośrednio przekłada się to na jeszcze większy wzrost popularności naszych produktów. Obecność we wszystkich kanałach sprzedaży pozwala takim firmom jak nasza zapewnić konsumentom ciągłą dostępność szerokiej oferty asortymentowej kaw mielonych i ziarnistych w segmencie premium.

Zmieniają się produkty w ślad za upodobaniami konsumentów, którzy obecnie stawiają na wysokiej jakości ziarna, zawierające w swoim składzie wyłącznie mieszankę kaw z gatunku arabica. To w połączeniu z rosnącą popularnością ekspresów do kawy pozwoliło naszej firmie zostać kluczowym dostawcą doskonałych kaw ziarnistych. Bogate doświadczenie w produkcji kaw premium umożliwiło nam stworzenie atrakcyjnej oferty kaw mielonych i ziarnistych 100% arabica, tj. Espresso, Arabica, Gold, Café Brasil.

Kim są nowi gracze na rynku kawy?

Polska nie jest małym krajem na rynku europejskim, a to związane zawsze będzie z pojawieniem się producentów funkcjonujących w innej części Europy. W obliczu takich sytuacji siłą każdej marki powinna być jakość oferowanych produktów oraz zbudowana przez lata lojalność konsumentów.

Czy duża ilość graczy „zmusi” rynek do konsolidacji?

Konsolidacja to naturalne prawo rynku. Polski rynek spożywczy, nie tylko samej kawy, musi dojrzeć do konsolidacji.

Jak - Pana zdaniem - będzie przebiegać konsolidacja na polskim rynku kawy?

Trudno prognozować jak będą przebiegały te procesy. Zazwyczaj to duzi producenci przejmują tych mniejszych, ale bywają także inne sytuacje, np. łączenia się średniej lub małej wielkości podmiotów... Dobrze, jeśli idzie za tym rozwój krajowych producentów.

Jaką pozycję na polskim rynku kawy ma Woseba?

Jesteśmy w grupie liderów rynku. Jak widać w wielu badaniach – nasza marka obecna jest we wszystkich kanałach sprzedaży, co w mojej ocenie jest dostatecznym dowodem na to, że nasze działania są skuteczne. Od zawsze celem naszej firmy jest zapewnienie produktów o najwyższej jakości w przystępnej cenie. Ważny element naszych działań stanowi reagowanie na potrzeby klienta.
Wydaje się, że Polacy zaczynają doceniać polskie produkty…

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kris 19-07-2015, 20:48:
swietna kawa. i firma Polska!!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 661) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.