Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Syn założyciela marki Dilmah: Działania na polskim rynku są szczególnie ważne

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 06-07-2017, 11:01
Syn założyciela marki Dilmah: Działania na polskim rynku są szczególnie ważne
Dilhan C. Fernando, dyrektor MJF Group oraz Dilmah School of Tea, fot. materiały prasowe

– Działania na polskim rynku są dla mnie szczególnie ważne. Gourmet Foods jest jednym z pięciu najważniejszych i największych globalnych partnerów marki Dilmah – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Dilhan C. Fernando, młodszy syn założyciela Dilmah, Merrila J. Fernando, dyrektor MJF Group oraz Dilmah School of Tea.

Dilhan C. Fernando odwiedził Polskę w związku z odbywającą się w tym roku w Warszawie „Dilmah School of Tea”, a także z otwarciem nowej herbaciarni „Herbata i Kawa” na warszawskim Śródmieściu. Przyznał, że Polskę traktuje nie tylko pod kątem biznesowym, ale także darzy nasz kraj ogromnym sentymentem.

– Działania na polski rynku są dla mnie szczególnie ważne. Polska była pierwszym krajem, który odwiedziłem jeszcze w czasach moich studiów. Także pod kątem emocjonalnym jest to dla mnie znaczący kierunek. Z kolei patrząc na Polskę biznesowo, Gourmet Foods jest jednym z pięciu najważniejszych i największych globalnych partnerów marki Dilmah – mówił Dilhan C. Fernando.

Wspominając swoją pierwszą podróż do Polski, Dilhan C. Fernando zauważył diametralną zmianę w polskim społeczeństwie w podejściu do tematu herbaty.

– Kiedy pierwszy raz przyjechałem do Polski w 1991 roku, najbardziej popularna była herbata czarna lub czasami zielona z dodatkiem cukru ewentualnie mleka. Brakowało świadomości tego, jakie bogactwo wiąże się ze światem herbaty. Bardzo cieszę się, że powstało takie miejsce jak to. „Herbata i Kawa” jest szczególnie istotna, ponieważ przedstawia tradycje i bogactwo świata herbaty – ocenił młodszy syn założyciela Dilmah.

Dilhan C. Fernando wpływ na rozwój herbaty upatruje wśród rosnącego zainteresowania tym segmentem zwłaszcza młodych ludzi.

– Trendy są wielce obiecujące, ponieważ ok. 35% naszych konsumentów to młodzi ludzie w wieku od 19 do 24 lat, którzy poszukują w herbacie nowych doznań i doświadczeń. Młodzież patrzy na herbatę, doceniając jej walory smakowe, ale także poszukuje w niej dodatkowych wartości jak np. oddziaływania prozdrowotnego. W odpowiedzi na te potrzeby marka Dilmah jest otwarta na zupełnie nowe doświadczenia – przyznał dyrektor MJF Group oraz Dilmah School of Tea.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH