Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Syropy Fabbri: Propozycja współpracy Gourmet Foods była nie do odrzucenia

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 07-08-2017, 14:50
Syropy Fabbri: Propozycja współpracy Gourmet Foods była nie do odrzucenia
Nicola Fabbri, właściciel marki Fabbri, fot. materiały prasowe

Gourmet Foods, dystrybutor herbat Dilmah, przy okazji otwarcia lokalu Herbata i Kawa zaprosił do współpracy dwie inne firmy rodzinne. Jedną z nich był producent syropów aromatyzujących Fabbri. – W idealnym momencie przyszła do nas oferta z Gourmet Foods. Była to propozycja nawiązania współpracy nie od odrzucenia – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Nicola Fabbri, właściciel marki Fabbri.

W jaki sposób jest zbudowana oferta marki Fabbri?

Nasza firma opiera się na trzech podstawowych filarach. Mamy produkty skierowane na rynek ciastkarsko – piekarniczy oraz do lodziarni. Druga część zajmuje się produkcją syropów. I wreszcie trzecia – nowa – oferująca składniki do produkcji syropów i sosów. To wszystko od wielu lat znajduje swoje miejsce na polskim rynku.

Skąd pomysł na współpracę z marką Gourmet Foods?

Ostatnio zdecydowaliśmy się zintensyfikować nasze działania na arenie międzynarodowej. Postanowiliśmy bardziej zaangażować się w rynek europejski i tak naprawdę w naturalny sposób chcieliśmy między innymi skupić się na rynku polskim. Można powiedzieć, że w idealnym momencie przyszła do nas oferta z Gourmet Foods. Była to propozycja nawiązania współpracy nie od odrzucenia, którą natychmiast przyjęliśmy, ponieważ wiemy, że Gourmet Foods to firma, która swoją działalnością reprezentuje najwyższe standardy w branży spożywczej. Dzięki temu zawsze możemy oczekiwać wysokiej jakości dystrybucji produktu. Dla nas jest to wymarzony partner do biznesu.

Syropy Fabbri są skierowane m.in. na rynek HoReCa. W połączeniu z jakimi smakami prezentują się najlepiej?

Nasze syropy nadają się do tworzenia różnych kombinacji, a zatem można je mieszać zarówno z kawą i herbatą oraz koktajlami na bazie alkoholu lub bezalkoholowymi. Syropy są silnie skoncentrowane. Już mała kropla wystarczy, aby nadać smaczku przyrządzanemu przez nas koktajlowi. Marka Fabbri w głównej mierze promuje kulturę picia napojów bezalkoholowych lub niskoalkoholowych. Chcemy w połączeniu z kawą lub herbatą stworzyć nową jakość, koktajl bezalkoholowy, który będzie dodatkowym smakiem Włoch, ponieważ większość naszych produktów jest naturalnego włoskiego pochodzenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.