Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tchibo otworzyło największe centrum dystrybucyjne firmy w Europie Środkowo-Wschodniej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-09-2017, 11:10
Tchibo otworzyło największe centrum dystrybucyjne firmy w Europie Środkowo-Wschodniej
fot. materiały prasowe

W Czechach zostało powiększone centrum dystrybucyjne obsługujące sklep internetowy Tchibo. Powierzchnia najmu wzrosła z 39 000 m kw. do 73 000 m kw. Oznacza to, że w Chebie powstała druga pod względem wielkości hala logistyczna na terytorium Czech, a jednocześnie największe centrum dystrybucyjne Tchibo w Europie Środkowo-Wschodniej.

Inwestycja o łącznej wartości 1,6 mld koron czeskich należy do największych w regionie. Dzięki swojej obecności w Chebie jeden z najpoważniejszych producentów kawy na świecie oraz lider czeskiego rynku sprzedaży internetowej w kategorii odzieży utworzył 348 nowych miejsc pracy. Firma Geis, która zajmuje się prowadzeniem całego centrum dystrybucyjnego na rzecz Tchibo, niedawno wprowadziła sześciodniowy tydzień pracy w systemie dwuzmianowym. Centrum dystrybucyjne zostało zrealizowane przez Panattoni Europe.

- Najlepszą wiadomością dla czeskich konsumentów jest znaczne skrócenie czasu realizacji dostaw. Na przesyłkę z Bremy musieli czekać 4-6 dni, podczas gdy dostawa z Chebu dotrze do nich w ciągu 1-3 dni. Centrum dystrybucyjne w Chebie obsługuje obecnie nie tylko rynek czeski, ale także Słowację, Polskę, Węgry, Austrię, Szwajcarię oraz południe Niemiec. Średnio wysyłamy 25 tysięcy zamówień dziennie - powiedział Dyrektor Generalny Tchibo Praga, Richard Hodul.

Nowe centrum dystrybucyjne Tchibo w Chebie specjalizuje się w obsłudze sprzedaży internetowej na rzecz klientów końcowych (B2C). Obejmuje ona magazynowanie, sortowanie, kompletację, pakowanie oraz wysyłkę artykułów, które klienci zamówili przez stronę internetową sklepu. Rozbudowa inwestycji w drugim etapie jej realizacji sprawiła, że budynek osiągnął imponującą pojemność 30 500 miejsc paletowych. Dzięki temu obsługa nawet najgorętszego okresu w roku – przedświątecznych zakupów – nie będzie stanowiła problemu.

Tchibo to niemiecka sieć sklepów, która początkowo oferowała jedynie kawę i produkty pokrewne. Dziś prowadzi również sprzedaż towarów konsumpcyjnych, których asortyment zmienia się co tydzień i jest bardzo zróżnicowany – od wyposażenia wnętrz, kuchni i produktów ogrodniczych, przez modę, sport, zabawki, po elektronikę i biżuterię. Asortyment Tchibo obejmuje ponad 75 proc. wszystkich kategorii produktowych towarów konsumpcyjnych. W 2015 r. firma została liderem rynku w Czechach w sprzedaży odzieży przez internet. Sprzedaż internetowa stanowi 30 proc. łącznych przychodów firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 398) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH