REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Teekanne Polska: nowa loteria konsumencka

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 28-10-2016, 13:53
Teekanne Polska: nowa loteria konsumencka
fot. materiały prasowe

Teekanne Polska uruchamia loterię konsumencką. Rozlosowanych zostanie ponad 1300 nagród o łącznej wartości niemal 50 tysięcy złotych. Główną nagrodą są wakacje na Sri Lance.

REKLAMA

Wraz z rozpoczęciem sezonu Teekanne Polska uruchamia loterię konsumencką. W puli nagród są kubki termiczne, dwuosobowe weekendowe pobyty w słowackich Tatrach oraz – nagroda główna –  wakacje na Sri Lance.

Przez 3 miesiące trwania loterii konsumenci, którzy zakupią dowolną herbatę z portfolio marki i zarejestrują dowód zakupu, będą mogli co tydzień walczyć o atrakcyjne nagrody. Rozlosowanych zostanie ponad 1300 nagród o łącznej wartości niemal 50 tysięcy złotych.Loteria potrwa od 2 listopada br. do 31 stycznia 2017 r. 

Raz na 7 dni losowanych będzie 100 kubków termicznych, stanowiących nagrodę tygodnia. W sumie, przez 13 tygodni marka rozda 1300 kubków. Raz w miesiącu komisja wyłoni laureatów 7 dwuosobowych, weekendowych pobytów w słowackich Tatrach, będących nagrodami miesiąca. W specjalnych pakietach, przygotowanych przez partnera konkursu, Tatry Mountain Resorts, oprócz pobytów w Wellness Hotel Grand**** Jasná, znalazły się także 2 SkiPassy na stację narciarską Jasna Chopok i 2 bilety do Tatralandii. Przez cały okres trwania loterii rozdanych zostanie 21 pakietów. Nagrodą główną w loterii jest podróż na Sri Lankę dla dwóch osób. Zwycięzca nagrody głównej zostanie wyłoniony podczas finałowego losowania, które odbędzie się 1 lutego 2017 roku. W losowaniu brane będą pod uwagę wszystkie zgłoszenia, których konsumenci dokonają w terminie objętym rejestracją. 

Loteria promowana będzie we wszystkich kanałach, w których obecna jest marka. W kampanii zaplanowane zostały zarówno działania online, wykorzystujące potencjał kampanii digital, public relations i e-pr oraz mediów społecznościowych, jak i działania offline, ze szczególnych uwzględnieniem materiałów POS w kanale nowoczesnym i tradycyjnym. Loteria będzie również elementem kampanii telewizyjnej.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 329) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH