REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Teekanne: Sprzedaż herbat zielonych, ziołowych, owocowych i funkcjonalnych będzie rosnąć

  • Autor: AW, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-11-2016, 11:13
Teekanne: Sprzedaż herbat zielonych, ziołowych, owocowych i funkcjonalnych będzie rosnąć
fot. Facebook/Teekanne

– W Polsce z roku na rok spada spożycie herbaty czarnej, a równolegle rośnie znaczenie herbat zielonych, ziołowych, owocowych i funkcjonalnych. To właśnie te produkty staramy się rozwijać – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist Teekanne Polska.

REKLAMA

Marka Teekanne  wciąż widzi ogromny potencjał wzrostu na polskim rynku herbat. Zdaniem Joanny Fijałkowskiej, Trade Marketing Specialist Teekanne Polska, coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na jakość kupowanych produktów, niezależnie od kategorii. Tym samym zmniejsza się znaczenie ceny: ​​– Cena jest ważna, ale nie jest kluczowym czynnikiem zakupu. Zmiany te obserwujemy już od kilku lat, a wynikają one m.in. ze wzrostu zamożności polskiego społeczeństwa – tłumaczy Joanna Fijałkowska. Według niej w najbliższym czasie Polacy będą stawiać na wysoką jakość produktu, a jednocześnie będą eksperymentować ze smakami.

Jak prognozuje Fijałkowska, w przyszłości dynamicznie będą rozwijać się herbaty ziołowe, owocowe, zielone oraz funkcjonalne. – Wynika to głównie z faktu, że coraz więcej osób zwraca uwagę na spożywane posiłki i napoje. Równocześnie rozwijamy portfolio produktów, tak by dostarczać konsumentom herbaty zróżnicowane pod względem smaku ​​– dodaje Trade Marketing Specialist Teekanne Polska.

W tym roku produkty Teekanne pojawiły się w kanale tradycyjnym, co przełożyło się pozytywnie na notowane wyniki. Firma bardzo zadowolona jest m.in. z debiutu herbatki Teekanne „Love” i zalicza go największych sukcesów produktowych, nie tylko w Polsce.

W tym sezonie marka zaprezentuje opakowania herbat w odświeżonym designie. Jako pierwsze w nowym wydaniu dostępne będą herbaty czarne. Nowością w portfolio będzie owocowa herbatka Teekanne „Wild Berry”.

 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • patrykcopy 10-11-2016, 16:21:
....Co powoduje, że warto pracować nad dobrymi reklamami, marketingiem produktów, opakowaniami, brandingiem.

Patryk Rykała
copywriter

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 234) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH