REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tetley: Młodzi konsumenci wybierają soki i napoje gazowane, zamiast herbaty

  • Autor: pm, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-10-2013, 14:04
Tetley: Młodzi konsumenci wybierają soki i napoje gazowane, zamiast herbaty
fot. materiały prasowe marki Tetley

- Cały rynek herbat jest w tej chwili raczej stabilny. Niemniej jednak konsumenci cały czas poszukują nowości i chętnie sięgają po innowacyjne produkty w tej kategorii - szczególnie jeśli są to produkty znanych i lubianych marek o ugruntowanej na naszym rynku pozycji, do których konsumenci mają już zaufanie. Jednak zauważamy, iż młodzi zabiegani konsumenci coraz częściej sięgają po napoje gazowane oraz soki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Monika Olkowska, odpowiedzialna za markę Tetley w Polsce.

REKLAMA

Jednak jak podkreśla Monika Olkowska, Polacy w ogóle uwielbiają pić herbatę. - W Europie Wschodniej więcej herbaty od nas kupują tylko Rosjanie - w ubiegłym roku spożycie tego napoju wyniosło 1kg na osobę. Nieustannie najczęściej wybieramy klasyczną herbatę czarną - stanowi ona blisko połowę sprzedaży. Nie należy jednak zapominać o innych segmentach herbat takich jak zyskujące na znaczeniu herbaty owocowe, czy zielone, które stanowią odpowiednio 15 proc. i 9 proc. całej kategorii herbat. Cały rynek herbat jest w tej chwili obecnej raczej stabilny - mówi przedstawicielka marki Tetley.

Jej zdaniem, segment herbat ziołowych obecnie charakteryzuje się największą dynamiką wzrostu (+5 proc.). - Polacy chętnie sięgają po herbaty ziołowe doceniając ich naturalne pochodzenie i znane od pokoleń dobroczynne działanie - dodaje.

Momika Olkowska tłumaczy, że rynek herbat dzieli się na dwa kluczowe segmenty cenowe: segment średniej półki oraz segment premium. - Każdy z nich generuje powyżej 40 proc. sprzedaży wartościowej herbat na rynku bez dyskontów. Tata Global Beverages Polska w swojej ofercie posiada marki z każdej z powyższych kategorii. Zauważamy, iż nasze linie produktowe w obu segmentach cenowych zyskały już aprobatę i zaufanie wielu konsumentów - podsumowuje.

Spółka Tata Global Beverages Polska jest właścicielem marek Tetley i Vitax.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Romuald 07-10-2013, 19:02:
Mlodzi sa zabiegani i dlatego siegają po CSD (carbonated soft drinks), ktore do zdrowych nie należą. Warto wykść w strinę młodzieży np z herbatą Tetly jako RTD (readt to drink- gotową w butelce) ale lepszą do tej Nestea. Warto dodać że CC wygasa licencja na ten specyfik i tu inni mają pole do popisu, dlaczego nie wspaniała Tetly która jest znana z herbaty ! Można również próbować na rynku wprowadzenia lekko gazowanej herbaty.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH