Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

WYDARZENIA/KONFERENCJE

W dniach 22-23 września 2014 r. w Warszawie (hotel Sheraton) odbędzie się IV edycja Property Forum - największej konferencji dotyczącej rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i jednej z największych w regionie CEE.

Organizator:

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości

    40-077 Katowice, Jana Matejki 3
  • tel.:
  • email:
  • internet:
Property Forum to trwające dwa dni debaty i spotkania z udziałem ponad tysiąca gości, w tym szefów największych firm i instytucji działających w sektorze nieruchomości komercyjnych, najemców powierzchni komercyjnej, a także przedstawicieli władzy centralnej i władz samorządowych.
Tematyka konferencji dotyczy sytuacji na rynku nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, ze szczególnym uwzględnieniem pozycji, jaką zajmuje Polska.

Do udziału w debatach i dyskusjach zaprosimy właścicieli oraz zarządców spółek inwestujących na rynku centrów handlowych, biurowców, magazynów i hoteli, najemców powierzchni komercyjnych, właścicieli sieci handlowych, szefów największych agencji doradczych, architektów i projektantów a także producentów urządzeń i materiałów wykończeniowych oraz elementów wyposażenia wnętrz. Gośćmi będą również samorządowcy, przedstawiciele instytucji finansowych, funduszy inwestycyjnych i inne osoby mające realny wpływ na zmiany w branży nieruchomości komercyjnych.

Tradycyjnie podczas wieczornej gali wręczone zostaną nagrody Prime Property Prize.

Wstępny zakres tematyczny

SESJA INAUGURACYJNA

Focus na Polskę - znaczenie i siła rynku nieruchomości nad Wisłą dla europejskich i globalnych inwestorów - perspektywa 2014-2020

>> Wyścig o globalny kapitał - miejsce Polski i regionu CEE na inwestycyjnej mapie świata
>> Dobry klimat dla nieruchomości - czy polski rynek utrzyma dominującą pozycję w regionie CEE?
>> 20 lat rozwoju rynku i wciąż jeszcze wiele do zrobienia? - perspektywiczne sektory, przegrzane lokalizacje
>> Co trzeba zarobić, by wzmocnić atrakcyjność inwestycyjną rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce?

PANELE RÓWNOLEGŁE

Logistyka/Magazyny
Pomost Wschód-Zachód - wpływ rozwoju międzynarodowego rynku logistycznego a zapotrzebowanie na nowoczesne powierzchnie magazynowo-logistyczne w Polsce

>> Rozwój europejskich szlaków logistycznych a atrakcyjne lokalizacje dla deweloperów powierzchni magazynowej
>> Miejsce i znaczenie Polski na logistycznej mapie Europy
>> Rola centrów dystrybucyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej w globalnym rozwoju branży logistycznej

Hotele
Hotelowe koncepty przyszłości - trendy, które zmienią rynek hoteli w Polsce - turystyka medyczna, biznesowa, wypoczynkowa, spa&wellness

>> Marka, lokalizacja, oferta - jak stworzyć koncept na miarę czasów?
>> Koszty a efekty - budować, ale nie przeinwestować
>> Nowe życie hoteli, czyli potencjał istniejących nieruchomości
>> Turystyka medyczna, biznesowa, wypoczynkowa czy spa&wellness - co się najbardziej opłaca?
>> Wpływ nowoczesnej infrastruktury kongresowej na kondycję branży hotelarskiej

Biura
Kto zbuduje popyt na biura w stolicy - niezbędne warunki do stworzenia marki Warszawy jako głównego ośrodka gospodarczego w tej części Europy

>> Jest dobrze, czy może być lepiej - rola władz Warszawy w budowaniu popytu na powierzchnie biurowe
>> Biurowy boom czy groźba bańki - czynniki sukcesu i mapa ryzyka warszawskiego rynku powierzchni biurowych
>> Czy nowe zawsze jest wrogiem starego - przyszłość obiektów starszej generacji

Handel
Internetowa rewolucja w handlu - jak będą wyglądać centra handlowe przyszłości?

>> Ewolucja czy rewolucja - jak handel w internecie zmienia zwyczaje zakupowe klientów
>> Projekt metamorfoza - jak centra handlowe mogą przygotować się na nadchodzące zmiany
>> Technologia dziś i jutro

Inwestycje zagraniczne
Inwestycje zagraniczne w Polsce kołem zamachowym rozwoju branży nieruchomości

>> Przyciągnąć biznes nad Wisłę - budowanie przewag konkurencyjnych Polski
>> Zachęty inwestycyjne - założenia a praktyka
>> Rywalizacja czy specjalizacja - polskie regiony w walce o inwestorów
>> Pożądane inwestycje - innowacje, usługi czy produkcja?

Centra handlowe
Podnieść „traffic" w sklepach - czyli jakie działania marketingowe centrów handlowych są skuteczne

>> Popularne akcje prosprzedażowe centrów handlowych a oczekiwania i wyniki najemców
>> Współpraca najemców i zarządców - co się sprawdza, co zawodzi?
>> Klient w kryzysie - zmiany zwyczajów zakupowych polskich konsumentów
>> Wygodne zakupy - sieci handlowe w nowej odsłonie

BPO
Nie tylko call center - realizacja najbardziej zaawansowanych procesów biznesowych motorem dalszego wzrostu branży BPO w Polsce

>> Specjalizacja gwarancją stabilnego wzrostu - mocne strony polskiego rynku dla sektora BPO
>> Postępujący outsourcing - jakie procesy biznesowe mogą być realizowane w centrach usług w przyszłości
>> Ekspercka wiedza i doświadczenie polskich pracowników kluczem do dalszego rozwoju branży - czy system edukacji nadąża za potrzebami biznesu
>> Jak regiony mogą wykorzystać dynamiczny rozwój sektora BPO w naszym kraju
>> Niezbędne warunki do przyciągnięcia inwestorów związanych z zaawansowanymi procesami biznesowymi

Technologie
Wyścig na innowacje - technologie, które zmienią nieruchomości komercyjne w nadchodzącej przyszłości

>> Czy jesteśmy pionierami? - poziom innowacyjności polskich nieruchomości na tle Europy
>> Ekstrawagancja czy standard - rola nowoczesnych technologii w branży nieruchomości i ich wpływ na konkurencyjność obiektów komercyjnych
>> Innowacyjne systemy w służbie branży - nowe znaczenia efektywnego zarządzania nieruchomościami
>> Inwestycje przyszłości

Biura
Biuro przyszłości - zaplanować efektywne i przyjazne miejsce pracy

>> Biura przyszłości - wydajniej, kreatywnie i niekoniecznie przy biurku
>> „Flexible workplace" - filozofia chwili w aranżacji powierzchni biurowej
>> Biuro pokolenia Y - przede wszystkim mobilność

Centra handlowe
Projekt przebudowa - centra handlowe w Polsce szybko się starzeją

>> Nowe życie centrów handlowych - inwestycyjny potencjał rynku obiektów handlowych starszej generacji
>> Największe projekty remodelingu i przebudowy centrów handlowych w Polsce
>> Przewagi inwestycji deweloperskich związanych z przebudową centrów względem budowy nowych
>> Przepis na sukces - co muszą zmienić starsze obiekty, by dopasować się do nowych realiów i wymagań najemców

Zielone budownictwo
Budynki zeroenergetyczne - czyli jak gra w zielone zmieni proces deweloperski

>> Zielone budownictwo - wciąż moda czy już standard?
>> Zielone technologie dziś i jutro
>> Bilans kosztów i korzyści - deweloper, właściciel, najemca

Architektura
Design ma znaczenie - trendy w projektowaniu przestrzeni komercyjnych i publicznych

>> Czy miasta i mieszkańcy potrzebują designerskich inwestycji
>> Potencjał polskich miast w zakresie tworzenia nowoczesnych projektów komercyjno-publicznych
>> Koncepty przyszłości, czyli trendy w projektowaniu przestrzeni publicznych i komercyjnych
>> Oczekiwania inwestorów a wizje architektów - jak osiągnąć kompromis na linii koszty-design

Magazyny
Autostrada, port, lotnisko - mapa gorących lokalizacji pod logistykę

>> Perspektywy rozwoju infrastruktury transportowej i ich wpływ na nowe inwestycje magazynowo-logistyczne w Polsce
>> Gorące lokalizacje dla deweloperów i najemców powierzchni magazynowo-logistycznej
>> Największe planowane i realizowane inwestycje magazynowe w Polsce

Tereny inwestycyjne
Jak polskie miasta walczą o inwestorów?

>> Strategie kreowania marki miasta
>> Skuteczne zachęty dla inwestorów
>> Dobre praktyki w relacjach władz samorządowych z inwestorami

Hotele
Hotel to za mało - czym hotelarze kuszą swoich klientów

>> Sytuacja na rynku hotelarskim w Polsce, czyli co „boli" hotelarzy?
>> Sezon przez cały rok - jak stworzyć uniwersalną ofertę usług hotelarskich?
>> Kim jest i czego oczekuje dzisiejszy gość hotelu?
>> Skuteczny marketing usług hotelowych

Centra handlowe
Koncepty handlowe w miastach do 100 tys. mieszkańców

>> Centra po sąsiedzku - potencjał polskiego rynku dla realizacji małych centrów i pasaży handlowych
>> Niższe nakłady, łatwiejsze kredytowanie czy szybsza realizacja, czyli przewagi projektów handlowych typu convenience
>> Rynek najemców mniejszych centrów handlowych
>> Biznes na sprzedaż - małe projekty oczami funduszy inwestycyjnych

 

POLECAMY W SERWISACH