REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA
REKLAMA
WYDARZENIA/KONFERENCJE
fot. PTWP

Redakcja miesięcznika „Rynek Spożywczy” oraz serwisu Portalspożywczy.pl zaprasza na VIII Europejski Kongres Gospodarczy w ramach, którego odbędą się sesje dotyczące rynku spożywczego oraz handlowego.

Kongres odbędzie się w dniach 18-20 maja 2016 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji.

Więcej informacji na www.eecpoland.eu

 

Sesje Rynku Spożywczego w ramach Europejskiego Kongresu Gospodarczego - 18-20.05.2016r. - Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach:

20.05.2016 r. | godz. 9.30-11.00

Polski rynek spożywczy. Struktura, wyzwania, rynek

·         Polski przemysł spożywczy „starzeje się”. Potrzebna kolejna fala inwestycji prorozwojowych
·         W co inwestować? Marketing, sprzedaż, opakowanie
·         Specjalizacja czy budowa grup spożywczych? Strategie konsolidacyjne w sektorze spożywczym
·         Podatek od sieci handlowych – wpływ na firmy spożywcze i rolnictwo
·         Wojna cenowo-promocyjna na rynku handlowym a kondycja firm z sektora spożywczego w Polsce

20.05.2016 r. | godz. 11.30-13.00

Globalna konkurencja na rynku żywności

·         Konsekwencje TTIP dla sektora spożywczego w Polsce i UE
·         Zagrożenia i szanse. Konkurencyjność polskiego sektora spożywczego
·         Koniec prostych przewag – czy polskie firmy podejmą wyzwanie?
·         Nie tylko niska cena. Czym i jak konkurować? Kreowanie marki, promowanie wartości i jakości produktu
·         Rozwój eksportu na rynki dalekie. Nowe rynki zbytu dla polskiej żywności
·         Protekcjonizm gospodarczy. Polskie firmy wobec narastającej ochrony rynków wewnątrzunijnych

20.05.2016 r. | godz. 13.30-15.00

Współpraca w branży spożywczej

·         Współpraca rolnictwa i przemysłu spożywczego
·         Moce produkcyjne rolnictwa a konkurencyjność i efektywność firm produkcyjnych w Polsce
·         Wspólny interes na zdrowych zasadach? Kooperacja handlu, dostawców i dystrybucji oraz przetwórstwa

20.05.2016 r. | godz. 9.30-11.00

Konsument XXI wieku

·          Smartfon w centrum procesu zakupowego współczesnego klienta
·          Pokolenia X,Y, Z – wyzwanie dla sieci handlowych
·          Konsument wygodny, nielojalny, niecierpliwy. Metody budowania więzi
·          Klient wielkomiejski – większy dochód, większe wymagania
·          Tworzenie oferty szytej na miarę
·          Logistyka. Towar „tu i teraz” a satysfakcja klienta

20.05.2016 r. | godz. 11.30-13.00

15 lat e-commerce w Polsce

·          Zmiany prawne, które budują przewagę branży e-commerce
·          Mocne strony Polski: lokalizacja, zaplecze magazynowe, profesjonaliści
·          Jednolity rynek cyfrowy szansą na zmaksymalizowanie potencjału e-commerce
·          Dane osobowe – między ochroną prywatności a personalizacją oferty
·          Specyfika polskiego klienta

POLECAMY W SERWISACH