REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA
REKLAMA
WYDARZENIA/KONFERENCJE
fot. materiały prasowe

Modne pojęcia -  innowacja i projektowanie - wkraczają na rynek spożywczy coraz szerzej. Co z tego wynika, kto może na tym skorzystać, a kto zarobić? Czy rynek spożywczy w Polsce gotowy jest na nowe podejście i nowe myślenie o swoim kliencie? Podczas konferencji Futurefoods (21 czerwca, Warszawa Hotel Westin) eksperci z 4 obszarów branży spożywczej: analizy trendów, projektowania produktów, projektowania grafiki i prawa żywnościowego udzielą odpowiedzi na te pytania.

Organizator:

KL Energy

Uczestnicy konferencji dowiedzą się ponadto: 

1.     Jak rozpoznać prawdziwe potrzeby konsumenta i w oparciu o nie budować przewagę konkurencyjną?

2.     Jakie trendy mogą w najbliższym czasie wykorzystać producenci żywności i jak na nich efektywnie pracować?

3.     Jak zaprojektować markę produktu by wyróżnić się na rynku i wylądować w koszyku zakupowym konsumenta?

4.     Jak wykorzystać design thinking w projektowaniu produktów i ich komunikacji?

5.     Jakie aspekty prawne są ważne przy projektowaniu komunikacji marketingowej produktów spożywczych?

Elementem konferencji jest ponad 1,5 godzinny praktyczny warsztat, podczas którego uczestnicy przejdą przez proces mikroprojektowania.

Konferencja odbywa się 21 czerwca 2016 r. w Warszawie w Hotelu Westin przy ul. Jana Pawła II 21 w godzinach 9-16.

Prelegenci: Mintel, Hortimex, KL Energy, Centrum Prawa Żywnościowego, San Markos

Patronat medialny: Portal Spożywczy

Patronat: Polska Federacja Producentów Spożywczych Związek Pracodawców

Jeśli chcesz wyróżnić sią na rynku i interesuje Cię nowe podejście do sprzedaży produktów spożywczych - to wydarzenie jest dla Ciebie!

Więcej informacji oraz rejestracja na konferencję na stronie www.futurefoods.pl 

POLECAMY W SERWISACH